کد خبر : 1869792 | 22 بهمن 1401 ساعت 17:19 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

سرپرست کمیته بانوان فردا مشخص می‌شود؟

وضعیت مبهم صندلی مهم مدیریتی فدراسیون فوتبال

بعد از عزل شهره موسوی از نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال، هنوز هیچ سرپرستی از سوی مهدی تاج برای این کمیته مشخص نشده است.

وضعیت مبهم صندلی مهم مدیریتی فدراسیون فوتبال

به گزارش “ورزش سه”، بعد از اتمام کار تیم ملی در جام جهانی، شهره موسوی به‌علت برخی مشکلات به‌وجودآمده از حضور در پست نایب‌رئیسی سوم و هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال عزل شد تا کماکان این بخش از فوتبال ایران با ابهام کار خود را دنبال کند.

بعد از این اتفاقات، قرار بود که با پیشنهاد تاج و تایید اعضای هیئت‌رئیسه، سرپرستی برای کمیته بانوان تا برگزاری مجمع فوق‌العاده و انتخابات، تعیین شود که این مورد تا به حال رخ نداده است.

در همین راستا، فردا جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در شهر چوار ایلام برگزار می‌شود. پیش از این شنیده می‌شد که در این جلسه قرار است برای کمیته بانوان هم تصمیماتی صورت بگیرد و باید دید با توجه به این‌که موضوعات مورد بحث زیادی برای طرح در جلسه وجود دارد، آیا نوبت به تعیین سرپرست کمیته بانوان می‌رسد یا خیر.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، دو مدیری که حالا نیز در بخش‌های مختلف فوتبالی فعال هستند، مورد توجه مهدی تاج برای سرپرستی کمیته بانوان و سپس معرفی به مجمع برای برگزاری انتخابات نایب‌رئیسی سوم فدراسیون فوتبال هستند.

دیدگاه‌ها