کد خبر : 1869826 | 22 بهمن 1401 ساعت 21:17 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان تاتنهام برنده مطلق مقابل اسطوره

چالش بسیار جذاب آلن شیرر و هری کین مقابل دوربین!

به بهانه رکورد زنی هری کین در تاتنهام، چالش جذابی میان این دو انجام گرفت.

چالش بسیار جذاب آلن شیرر و هری کین مقابل دوربین!

به گزارش “ورزش سه” هری کین و آلن شیرر در چالش «من یا او» شرکت کردند که نتیجه‌ای جذاب داشت و تصمیماتی از سوی این دو گرفته شد که به جذابیت چالش افزود. از جمله اینکه چه کسی در پنالتی زدن یا گلف بازی کردن بهتر است.

آلن شیرر این هفته بعد از اینکه هری کین به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام در لیگ برتر تبدیل شد، به تمرینات این تیم رفت و دیداری را با بازیکنان و البته کاپیتان خروس‌ها انجام داد.

در ادامه چالش اصلی میان آلن شیرر و هری کین آغاز شد. ستاره حال حاضر تاتنهام در همان ابتدا اعتراف کرد که آلن شیرر، خوشحالی بعد از گل بهتری نسبت به او داشته است.

1800796

با این حال در سوال بعدی کین برنده بود. شیرر در پاسخ به اینکه گفته شد چه کسی تاچ اول بهتری به توپ دارد، گفت: الان قطعا هری کین جلوتر از من است.

1800799

در ادامه این دو، بار دیگر به توافق با یکدیگر رسیدند. کین این را قبول کرد که شیرر در دوران بازی خود سرعت بیشتری از او در زمین داشته است. کاپیتان حال حاضر تاتنهام بعد از این سوال و شکستی که برابر شیرر تجربه کرد، به دنبال باز شدن زمین و فرو رفتن در آن بود!

1800795

سوال بعدی در مورد این بود که چه کسی پنالتی‌زن بهتری است و در این میان شوخی زیادی با پنالتی از دست رفته هری کین مقابل فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ شد. در نهایت دو طرف به این نتیجه رسیدند که کین پنالتی‌های کمتری از دست داده و گزینه بهتری است.

1800801

در ادامه این‌ سوال مطرح شد که چه کسی کارت زرد بیشتری دریافت کرده است. شیرر با ۴۱ کارت زرد و ۲ کارت قرمز و کین با ۳۶ کارت زرد و بدون کارت قرمز، برنده این قسمت شد.

سوال بعدی که از شیرر و کین پرسیده شد این بود که کدام یک گلف بهتر بازی می‌کنند و هر دو‌ نفر روی هری کین به توافق رسیدند. سوال بعدی اما باعث خنده هر دو طرف شد؛ چه کسی موی بیشتری دارد و شیرر با اشاره به وضعیت خود گفت: «اینجا چیز زیادی وجود ندارد، درست است؟»

1800797
1800800

در آخر سوال مهمی پرسیده شد. آیا هر دو معتقدید که کین در پایان آمار بهتر گلزنی در لیگ جزیره به دست می‌آورد؟ کین ۲۰۰ گل زده دارد و با شیرر ۶۰ گل فاصله دارد؛ هر دو معتقد بودند که این اتفاق رخ خواهد داد و‌ کین گلزن برتر تاریخ لیگ جزیره می‌شود.

1800798

دیدگاه‌ها