کد خبر : 1869831 | 22 بهمن 1401 ساعت 21:42 | 96.3K بازدید | 68 دیدگاه

ورود پاریس به تونل وحشت

مسی و امباپه، لطفاً زود برگردید!

پاری سن ژرمن امشب در مقابل موناکو شکست خورد تا در آستانه دیدار بزرگ مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ دو شکست پیاپی را تجربه کرده باشد.

مسی و امباپه، لطفاً زود برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، حتی با وجود غیبت مسی و امباپه در بازی امشب پی‌اس‌جی مقابل موناکو، شکست 3-1 در بدترین زمان ممکن، اتفاقی نیست که هواداران این تیم بتوانند به راحتی با آن کنار بیایند.

به خصوص با توجه به اینکه پاریسی‌ها چند روز پیش، یعنی چهارشنبه‌ شب، مقابل یک حریف سنتی دیگرشان در فرانسه شکست خورده و در خانه مارسی نتوانستند نتیجه‌ای بهتر از شکست 2-1 به دست بیاورند. حتی بعد از شکست روز چهارشنبه در رسانه‌های فرانسوی انتقادات شدیدی از کریستوف گالتیه مطرح بود و شکی نیست که باخت امشب او را بیش از پیش در معرض تهدید قرار خواهد داد.

وضعیت بغرنج پی‌اس‌جی اما تنها به این دو بازی اخیر خلاصه نمی‌شود. شاگردان گالتیه در پنج بازی اخیرشان تنها دو پیروزی مقابل مون‌پلیه و تولوز به دست آورده‌اند که تیم‌های نسبتا ضعیفی هستند. پی‌اس‌جی روز 29 ژانویه مقابل رنس به تساوی 1-1 رسید، بعد مون‌پلیه و تولوز را شکست داد و در چهار روز اخیر دو شکست مقابل مارسی و موناکو داشت.

1800819

این نتایج زمانی برای هواداران پی‌اس‌جی تلخ‌تر و نگران‌کننده‌تر می‌شود که توجه کنیم این تیم روز سه‌شنبه باید یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل خود را مقابل بایرن مونیخ برگزار کند. کمتر کسی است که نداند مالکان قطری پاری سن ژرمن تنها به قهرمانی در لیگ یک فرانسه راضی نیستند و یکی از هدف‌های اصلی‌شان از سرمایه‌گذاری نجومی در پاریس فتح چمپیونزلیگ بوده است.

پی‌اس‌جی تا کنون قادر به فتح این جام نشده و سال به سال کاسه صبر مالکان قطری لبریزتر می‌شود. آن‌ها انتظار داشتند تیم‌شان حالا که باید در شروع مراحل حذفی یو‌سی‌ال با تیم قدرتمندی مثل بایرن مونیخ دیدار کند با کسب نتایج به مراتب بهتر و با روحیه بالا قدم به این مسابقه بگذارد.

1800829

اما همه چیز تنها به بازی روز سه‌شنبه مقابل بایرن مونیخ ختم نمی‌شود و پی‌اس‌جی در کمتر از یک ماه آینده ماراتنی دشوار در پیش رو دارد. آن‌ها تا 8 مارس دو بار باید مقابل بایرن مونیخ بایستند و سه دیدار دشوار دیگر مقابل لیل، مارسی و نانت هم در پیش دارند.

1800820

گالتیه بدون شک از بهانه غیبت مسی، امباپه و وراتی به دلیل مصدومیت استفاده خواهد کرد تا فشارها را کاهش دهد. این توجیه‌ها چندان هم بی‌راه نیست چرا که مسی و امباپه بدون شک مهم‌ترین ستاره‌های امروز تیم پاریسی هستند.

به نظر می‌رسد سرنوشت کادر فنی پی‌اس‌جی و همچنین آنچه در ادامه فصل در پاریس خواهد گذشت به پنج بازی آینده این تیم و به خصوص دو بازی حیاتی مقابل بایرن مونیخ بستگی خواهد داشت. 

دیدگاه‌ها