کد خبر : 1869838 | 22 بهمن 1401 ساعت 22:20 | 58.9K بازدید | 8 دیدگاه

بعد از شکست مقابل موناکو در آستانه تقابل با بایرن

عذرخواهی ستاره پاریس با بلندگوی دستی (عکس)

کیمپمبه بعد از دیدار بازی با موناکو با بلندگوی دستی از هواداران خشمگین تیمش عذرخواهی کرد.

عذرخواهی ستاره پاریس با بلندگوی دستی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری‎سن‌ژرمن در شبی که لیونل مسی و کیلیان امباپه را در ترکیب خود نداشت با نتیجه سه بر یک مغلوب موناکو، تیم دوم لیگ یک فرانسه شد تا هوادارانش را در آستانه بازی حساس با بایرن حسابی نگران و خشمگین کند.

هواداران پاریسی حاضر در ورزشگاه بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی و شکست تیم‌شان منتظر عذرخواهی بازیکنان بودند اما در ابتدا این اتفاق رخ نداد تا تنشی کوچک به وجود بیاید.

1800835

در شرایطی که هواداران میزبان مشغول جشن بودند، پاریسی های حاضر عصبانی از عملکرد تیم خود، نارضایتی‌شان را با شعارهایی علنی کردند و در همین حین هیچ بازیکنی حاضر نشد تا در کنار زمین حضور یافته و از آنها عذرخواهی کند.

جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان جوان پی‌اس‌جی در آن لحظات با وجود مخالفت مارکینیوش، تنها بازیکنی بود که به سمت هواداران رفت تا بابت شکست تلخ مقابل موناکو از آنها دلجویی نماید.

1800836

بعد از آن البته پرسنل کیمپمبه نیز وارد عمل شده و با حضور در کنار زمین، بلندگویی دستی‌ای که مخصوص تشویق و هماهنگی هواداران بود را گرفته و برای دقایقی در حالی که سکوها همچنان ملتهب بود، به صحبت با آنها پرداخت. مدافع 27 ساله پاریس با در صحبت هایی که با هواداران داشت، آنها را دعوت به آرامش کرده و قول داد که تیمش در بازی حساس با بایرن و بازی های بعدی، تلاش بیشتر و نمایش بهتری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها