کد خبر : 1869846 | 22 بهمن 1401 ساعت 23:48 | 59K بازدید | 6 دیدگاه

گلزنی زایر امری تنها نکته مثبت شکست تیم گالتیه

قمار پاریس برابر بایرن با یک ستاره 16 ساله!

گلزنی وارن زایر امری برابر موناکو، تنها نکته مثبت از شکست پاریس برابر موناکو بود.

قمار پاریس برابر بایرن با یک ستاره 16 ساله!

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین پاریس برابر موناکو آن هم با نتیجه سه بر یک، دور از انتظار بود. شاگردان گالتیه که در پی جبران باخت برابر مارسی و کنار رفتن از جام حذفی بودند، نه تنها آن شکست را جبران نکردند بلکه بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کردند.

شاید تنها نقطه عطف این دیدار برای پاریسی‌ها، گلزنی و درخشش وارن زایر امری، ستاره جوان و شانزده ساله‌ای است که دومین گل خود با لباس PSG را نیز به ثبت رساند. این بازیکن که در مرکز میدان برای تیم گالتیه به میدان رفته بود، قدر پاس خوان رنات را به خوبی دانست و با حضور به موقع در دهانه دروازه، توانست تنها گل پاریس را وارد دروازه موناکو کند.

1800856

این ستاره آینده‌دار، در سه دیدار اخیر پاریس در رقابت‌های لیگ فرانسه، توانسته است 2 مرتبه دروازه حریفان را باز کند. او پیش از این نیز برابر مون‌پلیه موفق به گلزنی شده بود و به عملکرد درخشانش در ترکیب تیم گالتیه ادامه داد.

در شرایطی که وراتی به دلیل مصدومیت از میادین به دور است، گلزنی و درخشش وارن امری در فاصله چند روز تا برگزاری دیدار حساس برابر بایرن، می‌تواند باعث دلگرمی گالتیه شود.

وارن زایر امری که از او به عنوان یک ستاره در حال ساخت یاد می‌شود، در سال 2014 و در سن هشت سالگی، توسط استعدادیاب‌های پاریس شناسایی شد و قراردادش را با این تیم به امضا رساند. او با گلی که وارد دروازه مون‌پلیه کرد، به جوان‌ترین گلزن پاریس تبدیل شد.

1800854

او به دلیل هوش استثنایی و مهارت‌های دفاعی و همچنین تکنیک چشم‌گیر، به یک هافبک کامل تبدیل شده و به شهرت زیادی دست یافته است. ستاره جوانی که دید توپ فوق‌العاده‌ای دارد و خلاقیتش زبانزد همگان است.

زایر امری فوتبال را از زمانی که فقط 4 سال داشت در باشگاه اوبرویلیرز شروع کرد، باشگاهی که اکنون در دسته پنجم فوتبال فرانسه قرار دارد. او حدود 4 سال در آنجا بود تا اینکه توسط PSG شناسایی شد.

1800853

زایر امری کار خود را در پاریس با بازی در رده‌های مختلف جوانان این باشگاه آغاز کرد. در طول فصل 2021-2022، او بازیکن کلیدی برای تیم زیر 19 سال بود. او در سن 15 سالگی توسط مائوریتسیو پوچتینو به تیم اصلی دعوت شد.

در 6 آگوست 2022، او اولین بازی خود را در لیگ یک فرانسه انجام داد و به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که یک بازی رسمی برای PSG انجام داده است. تنها دو ماه پس از اولین بازی خود در لیگ، او اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان برای این باشگاه انجام داد و به اولین بازیکن متولد سال 2006 تبدیل شد که تا به حال در این رقابت‌ها بازی می‌کند. هر دو اولین بازی‌های او به عنوان بازیکن تعویضی بود.

دیدگاه‌ها