کد خبر : 1869860 | 23 بهمن 1401 ساعت 08:20 | 1.4K بازدید | 2 دیدگاه

قدیمی: امیدوارم هاکی از اتاق بسته خارج شود

رییس فدراسیون هاکی گفت: امیدوارم بعد از جام جهانی آفریقای جنوبی هاکی از اتاق در بسته خارج شود و مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.

قدیمی: امیدوارم هاکی از اتاق بسته خارج شود

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بهرام قدیمی درباره عملکرد تیم ملی هاکی ایران در جام جهانی آفریقای جنوبی اظهار کرد: عملکرد بازیکنان ایران در جام جهانی هاکی در آفریقای جنوبی نشان داد که اگر مورد حمایت قرار گیرند، پتانسیل بالایی برای شکست تیم‌های برتر دنیا دارند. البته در بازی اول مقابل آرژانتین شانس با ما همراه نبود و بازی را را به این تیم واگذار کردیم، اما در بازی دوم و سوم که برابر آمریکا و استرالیا داشتیم، با شکست این دو تیم، برتری خود را ثابت کردیم. 
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که همواره مدال آوران و قهرمانان این رشته با آن مواجه هستند، این است که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای مدال‌آوران جوایزی در نظر گرفته نمی‌شود که امیدوارم بازنگری در جوایز مدال آوران هاکی صورت بگیرد تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری در رویدادهای بین‌المللی حضور پیدا کنند. با توجه به این که رشته هاکی در بازی‌های آسیایی شرکت خواهد کرد، به نظر می‌رسد باید بیشتر مورد توجه و حمایت مسئولان ورزش قرار گیرد و از اتاق دربسته‌ای که تاکنون در آن قرار داشته خارج و به عنوان یکی از رشته‌های اصلی مطرح شود.

1800894

بودجه هاکی در مرداد تمام شد
قدیمی همچنین با اشاره به پایین بودن بودجه فدراسیون هاکی در سال جاری، تصریح کرد: بودجه امسال ما ۳/۵ میلیارد تومان بود که در مرداد به اتمام رسید، البته تا به امروز وقفه‌ای در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده نداشتیم و با همین اعتبار کم مسابقات لیگ را با کیفیت بالا و نزدیک به ۳۰ اردو برگزار کردیم و شرایط راضی کننده بوده است.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما امروز در شرایطی برابر قدرت‌های برتر دنیا رقابت می‌کنند که از کمترین امکانات برخوردار هستند و جایگاه شناخته شده‌ای در کشور ندارند، امیدوارم بعد از این رقابت‌ها بیشتر مورد حمایت وزارت ورزش قرار بگیرند و شاهد تحول در هاکی باشیم.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: امیدوارم روزی هاکی به جایگاهی برسد که بیشتر مورد توجه مسئولان ورزش قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها