کد خبر : 1869870 | 23 بهمن 1401 ساعت 10:01 | 30K بازدید | 1 دیدگاه

قول مهم عبدی، این تیم را به جام جهانی می‌برم

حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان ایران قول داد، اردیبهشت ماه آینده این تیم را به جام جهانی زیر 17 سال یا همان جام جهانی نوجوانان هدایت خواهد کرد.

قول مهم عبدی، این تیم را به جام جهانی می‌برم

به گزارش "ورزش سه"، تیم نوجوانان ایران که در تورنمت 8 جانبه بلاروس شرکت کرده بود، در آخرین بازی موفق شد تیم میزبان را با دو گل شکست دهد و در پایان این مسابقات امیر محمد رازقی نیا مهاجم تیم نوجوانان ایران به زدن 3 گل به عنوان بهترین مهاجم تورنمنت شناخته شد.

با وجود اینکه در پایان این تورنمنت تیم های روسیه و قزاقستان به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند، حسین عبدی – سرمربی تیم نوجوانان ایران قول داد این تیم را به جام جهانی نوجوانان هدایت کند.

او پیرامون بازی هایی که تیم نوجوانان ایران در این تورنمنت پشت سر گذاشت؛ گفت: بازی اول را با اقتدار بردیم. مقابل روسیه هم فوق‌العاده بودیم و در شرایطی که توانستیم تمام کارهای تاکتیکی را انجام بدهیم، روی ۲ سانتر مقداری روند تیم کند شد‌. البته بچه‌ها در بازی سوم خسته شدند و هرچه فشار آوردند، تاجیکستان دفاع صرف کرده و ضد حمله می‌زد. در آن مسابقه گل‌های زیادی نزدیم. در یک صحنه خیلی ساده در شرایطی که دفاع ما می‌خواست پاس بدهد یا دریبل بزند، توپ را لو داد و ۲ بر یک عقب افتادیم. هرچه پس از آن گل فشار آوردیم، نتوانستیم گل بزنیم. در چنین وضعیتی احتمال ضد حمله خوردن است که متاسفانه این اتفاق به ضرر تیم ما افتاد.

1520447

سرمربی تیم نوجوانان در مورد شانس صعود ایران به جام جهانی نوجوانان هم این چنین حرف زد: قول می‌دهم این تیم به جام جهانی می‌رود. این را یادداشت کنید که امروز روز ایران است. دو بر صفر برنده شدیم و در شرایطی که می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم، ۱۰ نفره شدیم.

دیدگاه‌ها