کد خبر : 1869887 | 23 بهمن 1401 ساعت 11:56 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک احتمال هیجان انگیز برای لیگ برتر والیبال

احتمال دارد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال شاهد یک بازی فوق العاده جذاب باشیم.

یک احتمال هیجان انگیز برای لیگ برتر والیبال

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست ‌و ششم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه 23 بهمن با هفت دیدار به صورت همزمان در شهرهای تهران، مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان و گنبد پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین دیدارهای این هفته ایفاسرام اردکان در خانه به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت و گیتی‌پسند میهمان فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود تا تکلیف آخرین سهمیه مرحله پلی‌آف مشخص شود.

اردکانی‌ها در سالن آیت‌اله خاتمی برابر شهرداری ارومیه به دنبال کسب سیزدهمین پیروزی خود هستند تا بتوانند هشتمین سهمیه مرحله پلی‌آف را از آن خود کنند. این تیم که در بازی گذشته خود تیم پرافتخار پیکان را شکست داده، انگیزه بسیاری برای پیروزی در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی لیگ برتر دارد. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم ایفاسرام در دیدار دور رفت برابر شهرداری ارومیه سه بر یک به پیروزی رسیده بودند و در این مسابقه به دنبال تکرار این برد هستند.

1790415

شاگردان سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه هم که در دیدار گذشته خود برابر هورسان موفق نبودند آخرین تلاش خود را برای فرار از منطقه قرمز به کار خواهند گرفت. این تیم با 9 برد و 26 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است و ایفاسرام اردکان با 12 پیروزی و 37 امتیاز در رتبه هشتم جای گرفته‌اند.

اما یک احتمال جالب درباره لیگ برتر والیبال ایران وجود دارد. در صورت پیروزی ایفاسرام اردکان و باقی ماندن شهداب یزد در صدر جدول لیگ برتر والیبال ایران این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم خواهند رفت. تقابل دو تیم پر ستاره که دربی استان یزد نیز محسوب می‌شود و قطعا از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها