کد خبر : 1869889 | 23 بهمن 1401 ساعت 12:02 | 121.6K بازدید | 28 دیدگاه

خبرنگاری که در بنفیکا معجزه کرد

روی پدرو پرز : چهارده هزار میلیارد تومان!

روی پدرو پرز، مدیر ورزشی معجزه‌گری که در ۱.۵ سال توانست ۳۰۰ میلیون یورو سود برای بنفیکا داشته باشد.

روی پدرو پرز : چهارده هزار میلیارد تومان!

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا همیشه یکی از باشگاه‌هایی بوده به فروش بازیکن شهرت داشته اما موفقیت فعلی این تیم پیش از این هرگز تکرار نشده بود.
حضور روی پدرو برز در این نقش مدیر ورزشی این باشگاه کمک بسیاری به آنها کرده است. او که پیش از این در حرفه خبرنگاری فعالیت داشت در تابستان 2021 به بنفیکا آمد و در فاصله یک سال و نیم موفق شده بیشتر از 300 میلیون یورو برای آنها به ارمغان بیاورد.
بنفیکا بیشتر از 120 میلیون یورو در فصل 21-2020 هزینه کرد اما در نهایت با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده‌بندی نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد و همین ضربه بزرگی برای آنها بود.
در حالی که شرایط بسیار دشوار بود و به نظر می‌رسید که این باشگاه با بحرانی جدی پس از بازداشت لوییس فیلیپه وییرا، رییس قبلی، به دلیل اتهامات مالی روبرو است، برز از راه رسید و به فرشته نجات این باشگاه تبدیل شد.

1798421

روی کاستا در انتخاب به عنوان رییس جدید انتخاب شد و آنها تلاشی بی‌وقفه را برای بهبود شرایط این باشگاه آغاز کردند و توانستند خیلی زود قدرت‌شان را نشان دهند.
آنها حالا در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و نشان داده‌اند که به خوبی توانستند از این دوران گذار عبور کنند و بار دیگر به همان تیم قدرتمندی تبدیل شوند که بسیاری از آنها انتظار داشتند.
برز علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان جوان و سرمایه‌گذاری روی آنها دارد و نشان داده که تبحر خاصی هم در این زمینه داشته است. بازیکنانی چون گونچالو راموس و آنتونیو سیلوا و همچنین انزو فرناندز توانستند در ترکیب بنفیکا بدرخشند و فروش 121 میلیون یورویی انزو دستاورد بزرگی برای این باشگاه به حساب می‌آمد.

1798420

بسیاری از بازیکنان اصلی بنفیکا از سال 2021 که این مدیر ورزشی در این باشگاه مشغول به کار شده از تیم‌های امید و جوانان بوده‌اند و این نشانگر عزم راسخ او برای استفاده از سرمایه‌هایی است که در نهایت می‌توانند سود حاصل از فروش بازیکنان را به مبلغی باورنکردنی برای این تیم تبدیل کنند.
درخشش او به حدی بوده که باشگاه‌های انگلیسی از همین حالا نهایت تلاش‌شان را برای جذب او به کار گرفته‌اند. چلسی و تاتنهام به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن مردی هستند که معجزه‌ای باورنکردنی را در بنفیکا به نام خودش تمام کرده است.

1800920

دیدگاه‌ها