کد خبر : 1869893 | 23 بهمن 1401 ساعت 11:57 | 22.6K بازدید | 15 دیدگاه

تنها دو جام: فاصله بنزما تا رکورد جاودانه در رئال!

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، این فرصت را دارد که نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.

تنها دو جام: فاصله بنزما تا رکورد جاودانه در رئال!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال جام جهانی باشگاه‌ها برابر الهلال با نتیجه 3-5 به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.
بنزما پس از طی کردن دوران مصدومیت و غیبت در چند بازی اخیر این تیم توانست بار دیگر در این بازی در ترکیب ثابت رئال مادرید به میدان برود. او همچنین یکی از گلزنان این تیم در این دیدار بود تا نشان دهد که آمادگی‌اش را بار دیگر به طور کامل به دست آورده است. 
این قهرمانی در واقع بیست و چهارمین جامی بود که این بازیکن با پیراهن رئال مادرید به دست آورد و حالا به نظر می‌رسد که او توانایی شکستن رکوردی تاریخی را داشته باشد. 

1800925

این ستاره فرانسوی با این قهرمانی با خنتو، اسطوره رئال مادرید، برابر شد و تنها مارسلو است که با 25 تجربه قهرمانی در این باشگاه از او بالاتر قرار گرفته است. 
با توجه به این که بنزما به احتمال زیاد قراردادش را با باشگاه رئال مادرید تمدید خواهد کرد و فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت، شانس او برای شکستن این رکورد بسیار زیاد است. 
هرچند رئال همچنان شانس قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان این فصل را دارد و حتی ممکن است که این بازیکن در همین فصل به این رکورد دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها