کد خبر : 1869894 | 23 بهمن 1401 ساعت 12:14 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

او فردا پررنگ ترین مهره نیمکت هوادار است

سه تن از کادرفنی هوادار پیش‌تر پیراهن پرسپولیس را برتن داشته‌اند که در این بین داوود فنایی انگیزه ویژه‌ای برای جدال با پرسپولیس دارد.

او فردا پررنگ ترین مهره نیمکت هوادار است

به گزارش "ورزش سه"، هوادار این هفته در شرایطی به ورزشگاه آزادی می‌رود تا مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که سه مربی هوادار سابقه حضور در پرسپولیس را دارند.

داوود فنایی، مربی گلرهای هوادار، علاوه بر سابقه حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس در سال‌های گذشته مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس بود و با این تیم به مقام قهرمانی رسید. او برای این بازی بزرگ یک گلر جوان را آماده می‌کند و باتوجه به نحوه جدایی‌اش از این تیم و انگیزه‌ای که دارد، پررنگ‌ترین مهره نیمکت هوادار در این بازی به حساب می‌آید که دروازه‌بان خود را آماده کلین‌شیت می‌کند.

مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز هواداری‌ها نیز همانند داوود فنایی در ابتدای فصل پس از جدایی از پرسپولیس راهی هوادار شد و در کادرفنی این تیم تهرانی به ادامه کارش پرداخت.

1800929

اما سومین عضو کادرفنی هوادار که برای نخستین بار مقابل پرسپولیس به عنوان مربی قرار خواهد گرفت، امیرحسین فشنگچی است. فشنگچی ۳۶ساله که پس از مصدومیت سختش کفش‌هایش را آویخت در این فصل به کادرفنی هوادار اضافه شده است. مربی حال حاضر هوادار با سه فصل حضور در پرسپولیس در اوایل دهه نود به معروفیت رسیده بود.

1800928

تقابل این سه پرسپولیسی سابق که این هفته مقابل سرخ‌های تهرانی قرار خواهند گرفت جذابیت‌های خاص خودش را دارد؛ به خصوص در ابتدای بازی که نیمکت نشینان دو تیم معمولا با هم خوش و بش می‌کنند و این اتفاق می‌تواند صحنه‌های جالبی را در آزادی خلق کند.

دیدگاه‌ها