کد خبر : 1869914 | 23 بهمن 1401 ساعت 13:06 | 19.7K بازدید | 6 دیدگاه

چالش تن‌هاخ برای رشفورد: 35 گل بزن!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از مارکوس رشفورد خواست که برای به ثمر رساندن 30 تا 35 گل در این فصل تلاش کند.

چالش تن‌هاخ برای رشفورد: 35 گل بزن!

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد پس از جام جهانی 2022 قطر عملکرد درخشانی در ترکیب یونایتد داشته و به ستاره اصلی این تیم تبدیل شده است. 
او تا به حال 11 گل در لیگ برتر، یک گل در جام حذفی، سه گل در لیگ اروپا و پنج گل در جام اتحادیه به ثمر رسانده و به شیاطین سرخ کمک کرده که به دیدار فینال جام اتحادیه برسند که روز 26 فوریه برابر نیوکسل برگزار خواهد شد. 

تن‌هاخ که از درخشش این بازیکن در ترکیب تیمش بسیار خوشحال است در این باره به سایت رسمی یونایتد گفت: «رشفورد هنوز توانایی‌های بیشتری دارد. ما چند ماه دیگر بازی داریم که اتفاقاً ماه‌های مهمی هم برای ما به حساب می‌آیند. ما باید به جایی برسیم که بتوانیم جام‌هایی کسب کنیم و رشفورد تا به حال نقش مهمی در تیم ما ایفا کرده است.»

1800953

او با اشاره به پیشرفت قابل توجه این مهاجم انگلیسی اضافه کرد: «به یاد دارم که در ابتدای فصل تردید داشتم که او بتواند 20 گل بزند، اما حالا او به این رکورد رسیده و وقت آن رسیده است که حتی بهتر شود. او باید با چالش زدن 30 تا 35 گل روبه‌رو باشد و تمام تمرکزش روی به ثمر رساندن گل بعدی باشد. هرچند در نهایت مهم‌ترین اتفاق این است که بتوانیم به عنوان یک تیم برنده باشیم.»

نویسنده: سیده ساره حسینی

دیدگاه‌ها