کد خبر : 1869924 | 23 بهمن 1401 ساعت 13:48 | 177K بازدید | 154 دیدگاه

تا وقتی من باشم او جایی در تراکتور ندارد

خمس آب پاکی را روی دست کاوه ریخت!

سرمربی اسپانیایی تراکتور با توجه به اتفاقات رخ داده در نقل و انتقالات زمستانی، مدعی شد کاوه رضایی جایی در تفکرات او ندارد.

خمس آب پاکی را روی دست کاوه ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی معمای بزرگ نقل و انتقالات زمستانی بود؛ بازیکنی که بعد از پایان کار در فوتبال اروپا راهی ایران شد تا پیراهن استقلال را بر تن کند و در ادامه در اتفاقی عجیب به واسطه پر بودن لیست این باشگاه مجبور به جدایی و حضور در تراکتور شد.

رضایی که بحث زیادی درباره موضوع قراردادش و اجازه خروج در نیم‌فصل از تراکتور مطرح بود، در نهایت در پنجره زمستانی با حضور در سازمان لیگ اقدام به فسخ یک‌طرفه قراردادش کرد تا احتمالاً راهی استقلال یا تیم دیگری شود.

درحالی‌که انتظار می‌رفت در ساعات پایانی نقل و انتقالات او راهی تیم دیگری شود، اما این اتفاق نیفتاد تا پرونده سه جانبه کاوه، استقلال و تراکتور به کمیته تعیین وضعیت برود.

1801025

کمیته تعیین وضعیت بعد از بررسی این پرونده اعلام کرد که فسخ کاوه رضایی با تراکتور قانونی نیست و این مهاجم نمی‌تواند قرارداد خود با این تیم را فسخ کند و به این ترتیب این کمیته او را بازیکن تراکتور شناخت.

اکنون پاکو خمز سرمربی اسپانیایی و موفق تراکتور در واکنش به این رفتار مدعی شده که تا زمانی که وی در این باشگاه حضور دارد، کاوه رضایی جایی در تیمش نخواهد داشت: کاوه گذشته تراکتور است و تا وقتی من سرمربی تراکتورم رضایی به این تیم برنمی‌گردد.

این در حالی است که حالا کاوه رضایی برای جدایی از تراکتور پای میز مذاکره با مدیران این تیم خواهد نشست و البته در عین حال پرونده خود را در کمیته استیناف پیش خواهد برد.

در صورتی که او با تراکتور به توافق برسد یا حکم کمیته تعیین وضعیت بشکند، کاوه می‌تواند به تیم دیگری برود، اما در غیر این صورت و باتوجه به این اظهارات پاکو خمس، او باید تا پایان نیم فصل بیرون بنشیند؛ یک کابوس تمام‌عیار علیه مهاجمی که بعد از مصدومیت عملکرد خوبی هم در تراکتور داشت.

1801026

دیدگاه‌ها