کد خبر : 1869938 | 23 بهمن 1401 ساعت 14:45 | 52.9K بازدید | 13 دیدگاه

آنتونیو رودیگر:

فکر نمی‌کردم روزی من هم با رئال جام بگیرم!

آنتونیو رودیگر هنوز باور نمی‌کند بازیکن رئال است و در کسب افتخارات این باشگاه بزرگ سهیم شده است.

فکر نمی‌کردم روزی من هم با رئال جام بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب با شکست الهلال فاتح جام باشگاه‌های جهان شد تا آنتونیو رودیگر برای دومین سال متوالی به این افتخار دست یابد. او سال قبل با چلسی موفق به قهرمانی شده بود. چلسی توانسته بود با پیروزی 2-1 برابر پالمیراس قهرمان شود. رودیگر که در تابستان امسال به رئال پیوست و توانست اولین جام خود با باشگاه مادریدی را چند ماه قبل به دست بیاورد (سوپرجام اروپا) شب گذشته به دومین افتخار خود با پیراهن رئال نیز دست یافت.

1800998

رودیگر از این قهرمانی بسیار خوشحال بود و به خبرنگاران گفت: «حس خاصی دارم. این جام برای من و باشگاه اهمیت زیادی داشت. رئال پرافتخارترین باشگاه دنیاست و جام‌های زیادی فتح کرده و صادقانه بگویم که اصلا فکرش را هم نمی‌کردم روزی بازیکن رئال شوم و بتوانم در این افتخارات سهیم باشم.»

1801000

رودیگر ادامه داد: «بازی را عالی شروع کردیم و دو گل هم زدیم. یک گل بد دریافت کردیم و متوجه شدیم بازی ساده‌ای نخواهد بود. می‌توانستیم کاری کنیم که بازی ساده‌تر از این‌ها شود و اشتباهاتی داشتیم که قابل اجتناب بودند. در هر صورت مهم پیروزی و قهرمانی بود.»

رودیگر از وینیسیوس هم تمجید کرد: «وینیسیوس بازیکن خاصی است و در یک به یک‌ها اصلاً رقیب ندارد. او از بهترین‌های دنیاست و بهتر از این‌ها خواهد شد.»

دیدگاه‌ها