کد خبر : 1869969 | 23 بهمن 1401 ساعت 17:40 | 16.4K بازدید | 12 دیدگاه

شکایت برنتفورد از توهین به زننده گل جنجالی به آرسنال

برنتفورد دیشب موفق شد با گل ایوان تونی آرسنال را 1-1 متوقف کند. باشگاه برنتفورد با انتشار بیانیه‌ای توهین‌های نژادپرستانه به او بعد از بازی دیشب مقابل آرسنال را به شدت محکوم کرد.

شکایت برنتفورد از توهین به زننده گل جنجالی به آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیشب آرسنال و برنتفورد که به میزبانی توپچی‌ها در ورزشگاه امارات برگزار می‌شد، با اینکه میزبان با گل تروسار پیش افتاده بود ولی ایوان تونی، مهاجم برنتفورد در دقیقه 74 گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

هواداران آرسنال که به خاطر گل ایوان تونی از او دل خوشی نداشتند، وقتی در وقت‌های اضافه انتهای مسابقه او چندین بار مصدوم شد و روی زمین افتاد، معتقد بودند این مهاجم برنتفورد قصد وقت تلف کردن دارد. توهین به او از همان زمان در ورزشگاه امارات آغاز شد و بعد از پایان مسابقه هم در شبکه‌های اجتماعی ادامه پیدا کرد.

1801045

تونی در شبکه‌های اجتماعی با توهین‌های نژادپرستانه مواجه شد. این اتفاق ماه اکتبر گذشته هم برای او تکرار شده بود. باشگاه برنتفورد بعد از گزارش این توهین‌ها به لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس ساعتی پیش بیانیه‌ای شدیداللحن منتشر کرد و این توهین‌های نژادپرستانه را محکوم کرد.

در بیانیه باشگاه برنتفورد که در سایت این باشگاه منتشر شده آمده است: "بلافاصله بعد از پایان دیدار برنتفورد و آرسنال، ایوان تونی با سیلی از توهین‌ها، آزار و اذیت‌ها و پیام‌های نژادپرستانه در اینستاگرام مواجه شد. اینکه ایوان یک بار دیگر مجبور است با چنین شرایطی روبرو شود برای ما باعث تاسف و مشمئزکننده است. ما این شرایط را تحمل نخواهیم کرد و هر کاری از دستمان ساخته باشد می‌کنیم تا توهین‌کنندگان مورد تعقیب قرار بگیرند. ایوان اکتبر سال گذشته هم با شرایط مشابهی روبرو شد و کسانی که آن زمان در حمله‌ها شرکت داشتند حالا باید به دادگاه پاسخ بدهند. از همه هواداران فوتبال می‌خواهیم ضمن لذت بردن از رقابت بین تیم‌ها به تنوع و تفاوت‌‌ها احترام بگذارند. برای نژادپرستی هیچ فضایی نیست و نخواهد بود".

1801046

دیدگاه‌ها