کد خبر : 1869989 | 23 بهمن 1401 ساعت 19:04 | 16.9K بازدید | 40 دیدگاه

امیدواری در پاریس: امباپه در تمرین پی‌اس‌جی دیده شد

در حالی که دو روز به دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان باقی مانده، کیلیان امباپه، امروز در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و دویدن را آغاز کرد.

امیدواری در پاریس: امباپه در تمرین پی‌اس‌جی دیده شد

به گزارش "ورزش سه"، شک و شبهه در مورد رسیدن کیلیان امباپه و لیونل مسی به دیدار روز سه‌شنبه پی‌اس‌جی مقابل بایرن مونیخ مهم‌ترین نگرانی این روزهای باشگاه فرانسوی است.

بعد از اعلام رسیدن لیونل مسی به این مسابقه دقایقی پیش خبر خوشحال‌ کننده دیگری برای پی‌اس‌جی از راه رسید. نشریه اکیپ اعلام کرد کیلیان امباپه امروز در تمرین گروهی تیمش شرکت کرده و حالا احتمال حضور او مقابل بایرن بالا رفته است.

1801147

امباپه به دلیل آسیب‌ دیدگی همسترینگ از ترکیب پی‌اس‌جی خارج شده بود ولی امروز صبح بار دیگر در تمرین این تیم حضور یافت. امباپه در تمرین امروز در جمع بازیکنانی حضور داشت که در بازی دیشب مقابل موناکو یا در زمین حضور نداشتند یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بودند.

ستاره فرانسوی پس از مدتی تمرین گروهی از بقیه بازیکنان جدا شد و تمرینات انفرادی را پشت سر گذاشت. از زمانی که امباپه در بازی مقابل مون‌پلیه آسیب دید این اولین بار است که او در یک تمرین پی‌اس‌جی شرکت می‌کند. امباپه بعد از تمرینات انفرادی به تمرین شوت به سمت دروازه پرداخت و سپس راهی رختکن شد.

کریستوف گالتیه دیشب بعد از شکست تیمش مقابل موناکو در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا امباپه به بازی با بایرن خواهد رسید گفت درباره ستاره فرانسوی تیمش به هیچ وجه دست به ریسک نخواهد زد.

دیدگاه‌ها