کد خبر : 1870014 | 23 بهمن 1401 ساعت 21:30 | 63.8K بازدید | 22 دیدگاه

خشن‌ترین مدافع دنیا: پادشاه اخراج از اتلتیکو

استفان ساویچ، مدافع اهل مونته‌نگروی اتلتیکو مادرید، با کارت قرمزی که امشب در دیدار مقابل سلتاویگو گرفت، رکورد عجیبی را به نام خود ثبت کرد.

خشن‌ترین مدافع دنیا: پادشاه اخراج از اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امشب موفق شد در خانه سلتاویگو با گلی که ممفیس دیپای در آخرین دقیقه به ثمر رساند حریف را 1-0 شکست دهد.

اما این پیروزی در حالی به دست آمد که اتلتیکو بیست دقیقه پایانی مسابقه را 10 نفره ادامه می‌داد چرا که استفان ساویچ، مدافع خشن این تیم، در دقیقه 70 با دریافت کارت قرمز زمین را ترک کرده بود.

او که روی یک کرنر ارسالی اتلتیکو سعی کرد به پاس رودریگو دی‌پل برسد روی بازیکن حریف مرتکب خطایی شدید شد تا داور مسابقه در سوت خود دمیده و کارت قرمز مستقیم را مقابل این مدافع اهل مونته‌نگرو بگیرد.

1801114

اما اخراج ساویچ به این علت خبرساز شد که او در پنج مسابقه اخیر اتلتیکو در سه بازی اخراج شده است. این آمار در نوع خود بی‌نظیر است.

ساویچ روز 8 ژانویه در دیدار مقابل بارسلونا که با پیروزی 1-0 بلوگرانا به پایان رسید از زمین اخراج شد. او بازی بعدی مقابل آلمیرا را غایب بود و در بازی بعدی مقابل لوانته کارت قرمز دریافت نکرد. اما ساویچ در بازی بعدی تیمش مقابل رئال مادرید که با شکست 3-1 روخی‌بلانکو همراه بود باز هم از زمین اخراج شد. ساویچ بازی بعدی مقابل اوساسونا را محروم بود و در مقابل ختافه اخراج نشد. او امروز هم در مقابل سلتاویگو یک کارت قرمز مستقیم دیگر مقابل چشمانش دید تا آماری عجیب و غریب در یک ماه گذشته به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها