کد خبر : 1870075 | 24 بهمن 1401 ساعت 11:47 | 47.1K بازدید | 20 دیدگاه

آب چمن ورزشگاه را با ملاقه جمع‌آوری می‌کنند! (عکس)

خیبر خرم‌آباد در شرایطی امروز در خانه به مصاف ون پارس اصفهان خواهد رفت که زمین استادیوم خانگی‌شان با شرایط عجیبی در حال آماده سازی است.

آب چمن ورزشگاه را با ملاقه جمع‌آوری می‌کنند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر در شرایطی امروز به مصاف ون پارس اصفهان خواهد رفت که شرایط جوی و بارش برف و باران طی ساعات اخیر باعث شده تا زمین تختی خرم‌آباد شرایط مناسبی نداشته باشد.

خیبر که چندی پیش مجبور شده بود دیدارهای خانگی خود را خارج از استان و در کاشان برگزار کند، امروز در استادیوم تختی خرم آباد از حریف اصفهانی میزبانی خواهد کرد و این در حالیست که در فاصله ساعاتی کوتاه مانده به این جدال، تلاش برای جمع‌آوری آب از چمن استادیوم به شکل عجیب و به صورت دستی در حال پیگیری است.

1801254

مسئله‌ای که پیش از این عبدی به عنوان مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد نیز در گفت‌وگوی خود با ورزش سه به آن اشاره کرده بود و از بی‌توجهی مسئولان استانی برای شکل‌دهی امکانات در راستای صعود خیبر گلایه‌هایش را مطرح کرده بود. مسلماً برای یکی از مدعیان صعود میزبانی به این شکل نمی‌تواند شرایط مثبتی ارزیابی شود و مانع بزرگی در مسیر و هدف بزرگ آن محسوب خواهد شد.

ویدئو: 272389

عبدی به عنوان مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد که طی فصول اخیر به صورت شخصی برای این باشگاه هزینه کرده و آن‌ها را به عنوان مدعی صعود معرفی کرده است، چندی پیش خواهان پیگیری و حمایت مسئولان شده بود و در بخشی از صحبت‌هایش نیز درخواست خود مبنی بر در اختیار گذاشتن طولانی مدت استادیوم تختی خرم‌آباد به این مجموعه برای انجام کارهای زیرساختی کرده بود. اتفاقی که مسلماً با توجه به پیگیری و علاقه‌ای که مدیر این باشگاه برای حمایت از مردم شهرش نشان داده، می‌تواند باعث بهسازی و نوسازی زیرساخت و دوری از چنین اتفاقاتی که در دنیای حرفه‌ای فوتبال شاهد آن نیستیم، باشد.

در فاصله کمتر از دو ساعت به بازی حساس دو تیم، مسئولان چمن با سطل و فرغون به دنبال جمع‌آوری آب چمن و مهیای آن برای انجام این جدال هستند!

با این حال باید دید خیبر و شاگردان فراز کمالوند در شرایطی که امیدوار به کسب نتیجه در جدال خانگی برابر حریف قدرتمند خود (ون پارس اصفهان) در بازی امروز هستند، این شرایط چمن آیا مانعی بزرگی برای آن‌ها خواهد شد یا خیر و اینکه مدیران استانی آیا در ادامه مسیر به حمایتی که این تیم برای صعود نیاز دارد، خواهند پرداخت یا خیر.

1801253

دیدگاه‌ها