کد خبر : 1870099 | 24 بهمن 1401 ساعت 13:41 | 50.2K بازدید | 6 دیدگاه

رکورد کاسیاس شکست: تاریخ‌سازی ستاره فرانسوی رئال

ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، با پیشی گرفتن از ایکر کاسیاس رکورد جذابی را به نام خودش ثبت کرد.

رکورد کاسیاس شکست: تاریخ‌سازی ستاره فرانسوی رئال

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی رئال مادرید در جام جهانی باشگاه‌ها با پیروزی برابر الهلال باعث شد که بازیکنان این تیم یک جام دیگر را به ویترین افتخارات‌شان اضافه کنند. 
کریم بنزما به عنوان کاپیتان رئال مادرید این جام را بالای سر برد و به رکورد 24 جام با پیراهن این تیم رسید و با خنتو، اسطوره این باشگاه، برابر شد. حالا تا تبدیل شدن به پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه و عبور از مارسلو با 25 جام در دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو تنها به دو جام دیگر نیاز دارد.
اما این مهاجم بزرگ رئال مادرید تنها ستاره فرانسوی‌ای نبود که با قهرمانی این تیم در جام جهانی باشگاه‌ها موفق شد به رکورد مهمی دست پیدا کند.

1801288

کاماوینگا با به دست آوردن این جام توانست رکوردی را که سالیان طولانی به نام کاسیاس بود بشکند و خودش به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شود که موفق شده پنج قهرمانی با رئال را تجربه کند. 
این بازیکن در روز قهرمانی رئال 20 سال و 93 روز داشت و به این ترتیب رکورد دروازه‌بان افسانه‌ای رئال مادرید را که با 21 سال و 102 روز پنج قهرمانی را با رئال تجربه کرده بود به خودش اختصاص داد. 
کاماوینگا تا به حال قهرمانی در لالیگا، سوپرجام اسپانیا، لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را با این تیم به دست آورده است. 

دیدگاه‌ها