کد خبر : 1870105 | 24 بهمن 1401 ساعت 14:35 | 35.3K بازدید | 2 دیدگاه

نبرد حفظ توپ برای ویارئال

ژاوی این دوئل را به کیکه ستین باخت

بارسا با هدایت ژاوی دیشب در زمین ویارئال پیروز شد ولی نتوانست در حفظ توپ و میدان، برتر از میزبانش عمل کند.

ژاوی این دوئل را به کیکه ستین باخت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه لاسرامیکا با تک گل پدری که در نیمه اول به ثمر رسید، توانست میزبانش ویارئال را شکست دهد. این هفتمین برد متوالی بارسا بود و در لالیگا حالا فاصله با رئال را موقتا به یازده امتیاز افزایش داده است.

1801187

قبل از این بازی ژاوی گفته بود که سبک بازی تیم‌های کیکه ستین(مربی ویارئال) را دوست دارد و در میدان هر تیمی حفظ توپ بیشتری داشته باشد، برنده خواهد شد اما بارسا در حالی پیروز شد که تنها 46.6 درصد روی توپ و میدان تملک داشت و ویارئال با کیکه ستین علی‌رغم تسلط 53.4 درصدی نتوانست به گل برسد و بازنده شد. این برای اولین بار در فصل جاری بود که بارسا نتوانست بیشتر از حریفش مالک توپ و میدان باشد.  بارسا دیشب 6 بار شوتزنی کرد که چهار شوت داخل چارچوب بود. در عوض ویارئالی‌ها 11 بار اقدام به شوتزنی کردند که تنها دو شوت داخل چارچوب بود.

1801180

در فصل جاری همچنین تنها در هفت بازی مالکیت توپ بارسا کمتر از 60 درصد بوده است. بارسا در بازی خانگی برابر بایرن مونیخ 52 درصد مالک توپ بود و همچنین برابر اوساسونا و رئال(سوپرجام) نیز 53 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت که کمترین‌ها قبل از بازی دیشب بودند.

دیدگاه‌ها