کد خبر : 1870110 | 24 بهمن 1401 ساعت 15:00 | 53.5K بازدید | 1 دیدگاه

اولین نیمکت‌نشینی 90 دقیقه‌ای

خشم ژاوی گریبان آنسو فاتی را گرفت

ژاوی از آنسو فاتی و صبر و تحمل کم او دلخور است و دیشب برای اولین بار به او میدان نداد.

خشم ژاوی گریبان آنسو فاتی را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا شب گذشته توانست با پیروزی مهم و ارزشمند برابر ویارئال فاصله‌اش در صدر جدول با رئال را موقتا به یازده امتیاز افزایش دهد. در این بازی پدری برای بارسا گلزنی کرد و جالب اینکه آنسو فاتی، مهاجم جوان بارسا، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. این برای اولین بار در فصل جاری بود که فاتی با وجود قرارداشتن در فهرست بازی، فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. او هر بار روی نیمکت بود، دقایقی توانسته بود بازی کند، ولی شب گذشته ژاوی تصمیم گرفت به فاتی میدان ندهد. 

1801297

فاتی در 20 بازی لالیگا، 6 بازی لیگ قهرمانان، سه بازی کوپا دل ری و دو بازی سوپرجام اسپانیا در میان نفرات دعوت شده به بازی بود و به میدان هم رفت. فاتی در فینال سوپرجام برابر رئال در دقیقه پایانی و برای تلف کردن وقت به زمین رفت و سپس در رختکن از ناراحتی گریه کرد. در بازی یک چهارم نهایی برابر سوسیداد تنها 6 دقیقه به او بازی رسید و سپس در رسانه‌ها بحث علاقه منچستریونایتد به او مطرح شد. با وجود اتمام نقل و انتقالات زمستانی، هر روز شایعات جدایی او به گوش می‌رسد و این ناراحتی ژاوی را به دنبال داشت.

1798261

او در نشست خبری قبل از بازی با ویارئال گفت: «آنسو فاتی برای من غیرقابل‌فروش است. نمی‌دانم الان چرا در مورد انتقال فاتی حرف زده می‌شود؛ به خصوص که در رسانه‌های بارسلونا نیز این شایعات را می‌خوانم. فصل انتقالات تمام شده و امکان جدایی او نیست. چرا در آن مقطع حرفی زده نشد؟ من به فاتی و توانایی‌هایش باور دارم و این شایعات را درک نمی‌کنم.»

فاتی در 31 بازی 1126 دقیقه در زمین بوده (متوسط 36 دقیقه در هر بازی) و 9 بار نیز در ترکیب ثابت قرار داشته است. او وقتی روی نیمکت بوده، به جز دو بازی، همیشه بین دقایق 60 تا 85 به زمین رفته است. شاید عصبانیت ژاوی و شاید هم شرایط خاص بازی شب گذشته باعث شد برای اولین بار او به زمین نرود. اما گمانه‌زنی‌ها بیشتر روی خشم مربی کاتالان است. باید دید در بازی‌های بعدی شرایط برای فاتی چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها