کد خبر : 1870145 | 24 بهمن 1401 ساعت 18:59 | 13.3K بازدید | 17 دیدگاه

بدرقه‌ی تلخ فولاد به سمت آسیا

مس دو- فولاد صفر: همه هتل‌ها در اختیار تیم ربیعی!

مس رفسنجان با کسب یک پیروزی ارزشمند خانگی از بحران نبردن در نیم‌فصل دوم خارج شد.

مس دو- فولاد صفر: همه هتل‌ها در اختیار تیم ربیعی!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال مس رفسنجان در جدال تیم‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فولاد را در خانه با دو گل شکست داد.

دو تیم بعد از باخت در هفته قبلی در شرایطی با یکدیگر روبرو شده بودند که در نیم‌فصل دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند و به شدت به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند.

جواد نکونام، سرمربی فولاد بعد از نمایش غافلگیرکننده تیمش برابر سپاهان با وجود باخت، تیمش را با آرایشی تهاجمی مقابل مس رفسنجان ارنج کرد و در طرف دیگر، ربیعی هم بعد از شوکی که دیروز به تیمش در هتل وارد شد، امیدوار بود با یک پیروزی در بازی خانگی روی دور برد بیفتد.

در نیمه اول این مسابقه مسی‌ها عملکرد بهتری داشتند و مزد این بازی بهتر را با گل محبی گرفتند. در ادامه بازی، شاگردان نکونام بازی را در دست گرفتند و به‌دنبال باز کردن دروازه مس چند موقعیت خلق کردند و حتی روی یک صحنه مشکوک به پنالتی فرصت زدن گل تساوی را داشتند اما وحید کاظمی اعتقادی به این موضوع نداشت تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ربیعی در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم مسابقه فولاد با دو تغییر کار را شروع کرد و سعی در جبران نتیجه داشت اما بازیکنان مس با دفاعی فشرده و منطقی فرصتی به حریف ندادند و در دقایق پایانی هم با تیزچنگی در ضدحملات، زهر خود را ریختند و توسط لطیفی گل دوم را به ثمر رساندند تا با یک پیروزی شیرین با نتیجه دو بر صفر، حریف قدرتمند خود را شکست داده و در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

ویدئو: 272469

لیگ برتر ایران، هفته بیستم
دوشنبه بیست و چهارم بهمن 1401، ورزشگاه شهدای مس
گروه داوری: سیدوحید کاظمی، حسین ظهیری، مهدی شفیعی، حسین زمانی/ ناظر: رسول فروغی

🟨 کارت زرد
مس رفسنجان: فرشید باقری (۸۲) 
فولاد: امین حزباوی (۸۳)- حمید بوحمدان (۸۹)

مس رفسنجان
حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده (52- مجید نصیری)، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، مهدی ترکمان، محمدمهدی محبی (92-ایمان سلیمی)، محسن آذرباد (74-مهرداد رضایی)، گادوین منشا (74- امید لطیفی)
سرمربی: محمد ربیعی

فولاد خوزستان
کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی (46-محمدنژادمهدی)، امین حزباوی، وحید حیدریه (70-سعید آقایی)، حمید بوحمدان، سینا مریدی (35- محمد آبشک)، احسان پهلوان، روبرتو تورس، سعید واسعی و ساسان انصاری
سرمربی: جواد نکونام

⏱ لحظات حساس
دقیقه 46: ارسال خطرناک واسعی به درون محوطه جریمه فرصت مناسب گلزنی برای فولاد پدید آورد، اما خروج به موقع لک مانع از گلزنی بازیکنان این تیم شد.
دقیقه66: شوت سنگین مهدی ترکمان، پاسور گل اول مس با اختلاف نسبتاً زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 92: شوت تورس از پشت محوطه در دستان چسبناک حامد لک آرام گرفت.
دقیقه 94: لطیفی یک موقعیت تک به تک صد درصد را با بی‌دقتی از دست داد و ضربه او به بالای دروازه رفت

🥇بهترین بازیکن:
محمدمهدی محبی، بازیکن جوان مس علاوه بر ثبت گل نخست تیمش در نیمه اول، در نیمه دوم هم نمایش درخشانی داشت و بارها با بازی خوبش مانع از تمرکز کامل فولاد روی ثبت گل مساوی شد و در مجموع با دوندگی‌های بسیار زیاد شایسته این عنوان است.

📌 اتفاق ویژه:
 در دقیقه 34 مسابقه یک موقعیت مشکوک درون محوطه مس رفسنجان به وجود آمد که به نظر می‌رسید داور در صورت گرفتن خطای پنالتی هم از سوی کسی ملامت نمی شد اما تصمیمش در ادامه بازی احتمالا جنجال بزرگ هفته را رقم خواهد زد.

⚽️ شرح گل
 مس رفسنجان یک - فولاد صفر (دقیقه 21- محمدمهدی محبی): روی ارسال کرنر از مهدی ترکمان، محمدمهدی محبی با جایگیری دقیق در محوطه شش قدم با با یک ضربه راحت از مقابل دروازه، گل اول مس رفسنجان را وارد دروازه کریستوفر کنت کرد.
مس رفسنجان دو - فولاد صفر (دقیقه 96- لطیفی): روی یک ضدحمله دیگر در حالی که لطیفی دقیقه‌ای قبل موقعیتی نظیر همین فرصت را از دست داده بود، با یک ضربه دقیق از بالای دستان کنت گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

🔴 درحاشیه
* دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که دیدار رفت آن‌ها با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها