کد خبر : 1870148 | 24 بهمن 1401 ساعت 17:14 | 8K بازدید | 6 دیدگاه

دو گل خورد اما چند گل را هم خرید

رشید حریف طلسم سوپرگل‌های استقلال نشد!

گلر سابق استقلال در چهارمین بازی خود با لباس پیکان با وجود عملکرد خوب موفق به ثبت کلین‌شیت نشد.

رشید حریف طلسم سوپرگل‌های استقلال نشد!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال پیکان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر برابر استقلال شکست خورد تا بعد از سه هفته شکست‌ناپذیری، برای اولین بار برابر یکی از سه تیم صدرنشین جدول مغلوب شود.

پیکانی‌ها که تا اینجای فصل برابر تیم‌های مدعی عملکرد قابل‌تحسینی داشتند، امروز هم بازی را خوب آغاز کردند، اما روی نبوغ و قدرت ویژه دو بازیکن استقلال شکست خوردند.

1801388

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که رشید مظاهری، گلر سابق سپاهان که در نیم فصل دوم به پیکان پیوسته، در چهارمین تجربه بازی با لباس پیکان، برابر تیم سابق خود، استقلال، قرار گرفته بود و در غیاب ابراهیم صالحی و سامان فلاح، با بازوبند کاپیتانی، جلوتر از هم‌بازیان خود وارد زمین شد.

رشید که در ابتدای فصل با سپاهان برابر مدافع عنوان قهرمانی کلین‌شیت کرده بود، امیدوار بود نمایش خوب خود در سه بازی گذشته را که با دو کلین‌شیت و دریافت یک گل از روی نقطه پنالتی همراه بود تکرار کند اما اوضاع به شکلی متفاوت برای او پیش رفت.

1801389

قایدی، هم‌بازی قدیمی رشید در استقلال، در یازدهمین دقیقه مسابقه با یک شوت مهارنشدنی دروازه سنگربان پیکان را باز کرد تا خیلی زود رویای کلین‌شیت برابر تیم سابق از دست برود.

مظاهری اما در ادامه بازی نمایش قابل‌قبولی داشت و چند باری با خروج‌های خود و البته جای‌گیری‌های مناسبش موقعیت‌های خطرناک استقلالی‌ها را دفع کرد و اوج کارش، خروج به‌موقع از دروازه در موقعیت تک به تک با قایدی بود که مانع از ثبت دومین گل این بازیکن شد.

مظاهری در شرایطی گل دوم را از حردانی دریافت کرد که قبل از شوت مهارنشدنی صالح، ضربه سنگین آرش رضاوند را به زیبایی دفع کرده بود، اما شوت دقیق و کم‌نظیر حردانی، در میان شلوغی محوطه و دید کم این گلر به تور دروازه چسبید.

1801391

رشید پیش از این هم مقابل استقلالی‌ها تا حدودی بدشانس بود و یاد و خاطره گل تیام از پشت محوطه جریمه به این دروازه‌بان بدون تردید کماکان همراه او و در یاد هواداران استقلال مانده است.

رشید که در نیم فصل اول تنها سه بار فرصت بازی پیدا کرده بود و نه امتیاز هم با سپاهان گرفته بود، در حالی چهارمین بازی خود با پیکان را پشت سر گذاشت که در این مدت آرامش را به دروازه خودروسازان برگردانده و پیکانی‌ها را از خوردن گل‎‌های به اصطلاح مفت، در امان نگه داشته است.

1801392

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها