کد خبر : 1870150 | 24 بهمن 1401 ساعت 17:26 | 6.8K بازدید | 17 دیدگاه

پیولی: بازی با تاتنهام مهم‌ترین بازی عمر من است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با تاتنهام در لیگ قهرمانان گفت دو دیدار مقابل این تیم انگلیسی مهم‌ترین بازی‌های دوران مربی‌گری او هستند.

پیولی: بازی با تاتنهام مهم‌ترین بازی عمر من است

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که تاتنهام فردا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تاتنهام می‌رود، استفانو پیولی با شرکت در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه گفت او و تیمش با اینکه تمرکز بالایی برای مصاف با این تیم انگلیسی دارند ولی از آرامش کامل برخوردارند.

پیولی با اشاره به اینکه این مسابقه اروپایی می‌تواند به تیمش فضایی برای تنفس و دور شدن از تنش‌های هر روزه سری آ بدهد از دو مسابقه رفت و برگشت روسونری مقابل تاتنهام به عنوان مهم‌ترین بازی‌های دوران مربی‌گری خود یاد کرد و گفت او هرگز در این مرحله از چمپیونزلیگ حضور نداشته است.

1801397

بازی با تاتنهام
با تیمی به شدت متراکم و پرقدرت روبرو هستیم که در خط حمله کیفیت بالایی دارد. دو هافبک آنها غایب هستند ولی تاتنهام می‌تواند جای خالی‌شان را پر کند. آنها از نظر تاکتیکی تیمی قوی هستند ولی ما سعی می‌کنیم شکست‌شان بدهیم.

دو بازی رفت و برگشت با تاتنهام مهم‌ترین دیدارهای دوران مربی‌گری من هستند. تا کنون با هیچ تیمی در لیگ قهرمانان به این مرحله نرسیده بودم.

آنتونیو کونته
کونته هر کجا که می‌رود فلسفه فوتبالی‌اش را به آن تیم منتقل می‌کند. همین‌طور که گفتم تاتنهام با وجود مصدومانی که دارد به راحتی می‌تواند جای خالی آنها را پر کند. تیم‌های کونته همیشه از نظر تاکتیکی قوی هستند.

1801399

انگیزه روسونری برای صعود به مرحله بعدی
تیم ما انگیزه بالایی دارد. بازیکنان ما مشتاقانه منتظر این بازی هستند، ولی می‌دانیم که مسابقه پیچیده‌ای در پیش است. تاتنهام تیمی پرقدرت و باتجربه است. ما در مرحله گروهی چمپیونزلیگ خوب کار کردیم و به این مرحله رسیدیم و حالا تنها هدفمان این است که حداکثر پیشروی را در این تورنمنت داشته باشیم.

به بازیکنان میلان افتخار می‌کنم
اتحاد برای میلان یکی از مهم‌ترین خصوصیات است. ما دائما به دنبال راه‌حل جدید برای مشکلاتمان می‌گردیم و دنبال مقصر گشتن و یک نفر یا چند نفر را هدف گرفتن در تیم ما جایی ندارد. این فلسفه میلان است. من به بازیکنانم واقعا افتخار می‌کنم. حتما دیده‌اید که چه تیم متحدی هستیم. این برای من واقعا مایه افتخار است.

نقش پائولو مالدینی
حضور مالدینی و ماسارا (مدیر ورزشی میلان) در کنار تیم خیلی مهم است. آنها با حضورشان در کنار تیم انگیزه بچه‌ها را بالا می‌برند و توصیه‌هایشان هم به درد حال میلان می‌خورد و هم به ساخت آینده تیم کمک می‌کند. ما در هر حال تیمی بسیار متحد و هماهنگ هستیم.

1801398

دیدگاه‌ها