کد خبر : 1870152 | 24 بهمن 1401 ساعت 17:34 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد من با صنعت نفت ۱۰۰ میلیون بود؛

حامدی‌فر: از اول هم ارتباط خوبی با ساپینتو داشتم

امید حامدی‌فر به صحبت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر افزایش چند برابری قرارداد او، واکنش نشان داد.

حامدی‌فر: از اول هم ارتباط خوبی با ساپینتو داشتم

به گزارش "ورزش سه"، امید حامدی‌فر که امروز به عنوان بازیکن تعویضی مقابل پیکان بازی کرد، در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره اینکه در بازی‌های اخیر فرصت بازی پیدا کرده‌ است، گفت: خدا را شکر به چیزی که می‌خواستم رسیدم. درست است که زمان زیادی بازی نکردم، اما مهم‌ترین مسئله، پیروزی تیم است که چهار بازی است می‌بریم. استقلال مجموعه‌ای است که مدیریت و کادرفنی و کسانی که در باشگاه هستند تلاش می‌کنند که هواداران را خوشحال کنیم و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

او در واکنش به این سؤال که شوت برگشتی او منجر به گل دوم استقلال شد، گفت: من نبودم، آرش رضاوند بود و صالح هم گل زد. مهم گل زدن و پیروزی تیم است.

حامدی‌فر درباره اینکه استقلال بعد از دو شکست، متحول شده است و عملکرد خوبی دارد، عنوان کرد: این یک مسئله عادی در فوتبال است. برخی تیم‌ها وارد افت می‌شوند و از طرفی روی استقلال و پرسپولیس هم فشار هوادار خیلی زیاد است. ما در چهار بازی، حدود ۱۲-۱۳ گل زده‌ایم و دلیل آن هم همدلی و اتحاد است که توانستیم به اينجا برسیم. قاعدتا ادامه‌دار است و همه تلاشمان را می‌کنیم تا هوادار را خوشحال کنیم.

ویدئو: 272442

این بازیکن درباره ارتباطش با ساپینتو گفت: ارتباط من کلا خوب بود. وقتی به استقلال آمدم صحبت‌هایی می‌شنیدم که من را ندیده است، در صورتی که خود آقای آجورلو هم گفتند که من حدود ده روز بود که به هر پیشنهادی که داشتم جواب ندادم و منتظر بودم که آقای ساپینتو تایید کنند و وقتی که تایید کردند قرارداد بستم. اصلا چنین چیزی نبود. برخی خبرگزاری‌ها مسائلی را می‌زدند و برخی پشت من درآمدند و برخی هم می‌گفتند ساپینتو این را نگفته است. کمی ناراحت می‌شدم اما صحبت نکردم تا بازی کنم و بعد اینها را بگویم، چون حرفی نداشتم.

حامدی‌فر در واکنش به اینکه آیا صحبت‌های قربان‌زاده مبنی بر چند برابر شدن قرارداد او، وی را تحت فشار قرار نداده است، گفت: نه. اگر بخواهم شفاف بگویم قرارداد من در صنعت نفت آبادان صد میلیون تومان بوده و قاعدتا وقتی به استقلال می‌آیم، هر رقمی هم به من بدهند، چند برابر آن صد تومان است. الان قراردادها بالا هستند و وقتی تو یک قرارداد بالاتر ببندی، قاعدتا خیلی بیشتر می‌شوند. او قرارداد قبلی من را ندید که این حرف را زد. من سه سال بازی کردم و ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ تومان قراردادم بوده است. قاعدتا وقتی بخواهم تمدید کنم بیشتر می‌شود و اگر الان هم بخواهم با استقلال تمدید کنم، بیشتر می‌شود. این روندی است که همه تیم‌ها و بازیکنان دارند.

او در‌ پایان در پاسخ به اینکه آیا بند رضایت مدیرعامل در قرارداد او وجود ندارد، گفت: هست.

دیدگاه‌ها