کد خبر : 1870154 | 24 بهمن 1401 ساعت 17:22 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

باانگیزه و هیجان‌زده‌ایم

کالولو: از مهاجمان بزرگ تاتنهام نمی‌ترسم

مدافع میلان از انگیزه بالای خودش و تیم برای رویارویی مقابل تاتنهام گفت و اینکه هراسی از این چالش بزرگ ندارد.

کالولو: از مهاجمان بزرگ تاتنهام نمی‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان تاتنهام است. میلانی‌ها که از سال 2014 دیگر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان حاضر نبوده‌اند، پس از یک دوره افت با برتری در بازی اخیر مقابل تورینو حالا روحیه بهتری دارند. میلان با هفت قهرمانی چمپیونزلیگ، پس از رئال پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست.

1801402

پیر کالولو، مدافع فرانسوی میلان، در نشست خبری این بازی گفت: «مهمترین بازی من؟ امیدوارم از این مرحله صعود کنیم و مهمترین بازی من برای میلان در مراحل بالاتر جام باشد. در مقطع حساسی قرار داریم و عملکرد و نگرش تیم در بازی فردا می‌تواند سرنوشت بازی را رقم بزند. در چند بازی اخیر شرایط خوبی نداشتیم و نتایج بدی کسب کردیم ولی پیروزی برابر تورینو به ما روحیه لازم را داد. خودم هم شرایط بهتری دارم ولی می‌دانم که باید بهتر شوم و این توان را در خودم می‌بینم.»

1801403

کالولو ادامه داد: «تاتنهام تیمی خوب با بازیکنان بزرگ است. آنها مهاجمان گلزنی مثل هری کین و سون را در خط حمله دارند ولی هراسی ندارم و آماده رویارویی برابر آنها هستم. تیم را هم باانگیزه و مشتاق می‌بینم. امیدوارم همیشه با میلان در چنین سطح بالایی از رقابت‌ها حاضر باشم. در بازی برابر تورینو حس خوبی داشتم و تیم هم متحد بود. وقتی تیم روی فرم باشد، کار برای مدافعان هم راحت می‌شود.»

کالولو در پایان گفت: «اولین بار در دوران فوتبال من بود که در چنین مقطع سخت و دشواری قرار گرفتم. طبعا در این شرایط از لحاظ روحی به شدت افت می‌کنید اما تجربه خوب و بزرگی شد و باعث شد قوی‌تر شوم. حالا خودم را در شرایط روحی بهتری می‌بینم و آماده بازی فردا هستم.»

دیدگاه‌ها