کد خبر : 1870155 | 24 بهمن 1401 ساعت 17:40 | 21.1K بازدید | 10 دیدگاه

خوشحالم به ترکیب برگشتم، بازی بعد از یک ماه سخت است

حسینی: از شخصیت پرانرژی ساپینتو سوءاستفاده نکنید

کاپیتان استقلال گفت اگر اشتباهات داوری در بازی‌های بزرگ رخ دهد، آنها نمی‌توانند امتیازات لازم را کسب کنند.

حسینی: از شخصیت پرانرژی ساپینتو سوءاستفاده نکنید

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در بازگشت به ترکیب استقلال، موفق به ثبت کلین‌شیت شد. کاپیتان آبی‌ها در پایان دیدار امروز برابر پیکان و در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر توانستیم به روند خوبی که داریم، ادامه بدهیم. هنوز 10 هفته دیگر باقی مانده و باید به همین شکل ادامه دهیم تا دوباره با بچه‌ها، به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

او درباره اینکه صحبت‌هایی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه قرار نیست استقلال قهرمان شود و آیا این مسئله روی عملکرد تیم تأثیر نمی‌گذارد، گفت: به نظرم داوری‌ها در این چند هفته اخیر به ضرر ما بوده است. ولی توانستیم به پیروزی برسیم و این اشتباهات به چشم نیامد. ولی اگر این اشتباهات در بازی‌های بزرگ رخ دهد، نمی‌توانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و امیدوارم این مسائل تکرار نشود.

کاپیتان استقلال درخصوص اینکه شخصیت فعال ساپینتو باعث شده تا حریفان از آن سوءاستفاده کنند و به دنبال ضربه زدن به تیم باشند، گفت: بالاخره شخصیت آقای ساپینتو اینگونه است و به تیم و بچه‌ها انرژی می‌دهند. مشکل خاصی نیست اما بعضی‌ها هستند که می‌خواهند از رفتار ایشان سوءاستفاده کنند. امیدوارم سوءاستفاده نکنند و اجازه دهند ما کارمان را انجام دهیم.

1801406

حسینی در مورد صحبت‌های هفته قبل علیرضا رضایی و تشکر او از هم‌تیمی‌هایش، پاسخ داد: ابتدا که خوشحالم توانستم بعد از حدود یک ماه برگردم و بازی کنم، چون برگشتن پس از این مدت زمان، کمی سخت بود. علیرضا و سینا نیز تلاش کردند. مسلما بازی کردن در تیم بزرگ استقلال، فشارهای خودش را دارد. امیدوارم همه بتوانیم در کنار هم خوب کار کنیم و به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

وی در مورد طولانی شدن مصدومیتش نیز گفت: مصدومیت من از ناحیه عضله کف پا بود. پزشکان گفتند سه هفته نیاز به استراحت دارد و دقیقا همان سه هفته نیز طول کشید. به بازی قبل رسیدم؛ ولی آمادگی بازی را نداشتم. خدا را شکر توانستم به این بازی برسم و به میدان رفتم.

دیدگاه‌ها