کد خبر : 1870160 | 24 بهمن 1401 ساعت 18:59 | 22.3K بازدید | 9 دیدگاه

دوایت یورک:

اگر گواردیولا برود آرتتا به سیتی برمی‌گردد!

ستاره سابق یونایتد می‌گوید منچسترسیتی در صورت جدایی پپ گواردیولا تنها و تنها یک گزینه را برای جانشینی او مد نظر خواهد داشت: میکل آرتتا.

اگر گواردیولا برود آرتتا به سیتی برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از متهم شدن باشگاه منچسترسیتی به نقض گسترده قوانین مالی از سوی لیگ برتر انگلیس سؤال‌های زیادی درباره آینده پپ گواردیولا مطرح شده است.

بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان معتقدند در صورت جدی شدن مجازات سیتی به دلیل تخلفات مالی باید جدایی پپ از سیتی را قطعی دانست. این در حالی است که گواردیولا در مصاحبه‌‌های اخیرش به دفاع از باشگاه انگلیسی پرداخت و گفت سیتی قطعا تبرئه خواهد شد.

1800371

اما دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید اگر در نهایت شاهد جدایی پپ از سیتی باشیم مدیران باشگاه آبی شهر منچستر به جای او تنها یک گزینه را مد نظر خواهند داشت و او کسی نیست جز میکل آرتتا، سرمربی موفق آرسنال، که در گذشته در منچسترسیتی دستیار پپ بوده است.

یورک در این باره گفت: "اگر گواردیولا سیتی را ترک کند تنها چیزی که می‌توان تصور کرد این است که آنها به دنبال انتقال میکل آرتتا به اتحاد باشند. به خصوص اگر میکل امسال بتواند فاتح لیگ برتر بشود.

البته گواردیولا تا زمانی که همه شواهد و مدارک مطرح شود و تکلیف پرونده سیتی تا حد زیادی مشخص شود در اتحاد خواهد ماند. تصمیم نهایی او زمانی گرفته می‌شود که تکلیف پرونده مشخص شده باشد. باید صبر کنیم و ببینیم چه بر سر سیتی خواهد آمد.

بعضی پیشنهادها هست که یک مربی نمی‌تواند به آنها جواب منفی بدهد. آرتتا با آرسنال فوق‌العاده کار کرده ولی اگر سیتی به سراغ او بیاید به نظرم میکل نمی‌تواند وسوسه نشود".

1795027

دیدگاه‌ها