کد خبر : 1870179 | 24 بهمن 1401 ساعت 19:04 | 15.4K بازدید | 10 دیدگاه

از فدراسیون ناراحتم که با این مربی و کادرش برخورد نمی‌کند

امیدیان: هم باختیم، هم حرف زشت خوردیم!

مربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد اعضای کادر فنی استقلال نسبت به نیمکت تیمش الفاظ زشتی را به کار برده‌اند.

امیدیان: هم باختیم، هم حرف زشت خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان دستیار مجتبی حسینی در پیکان بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال درباره تنش‌های کنار زمین گفت: از بقیه سرمربیان و کمک مربی‌های ایرانی بپرسید که همیشه این معضل کنار زمین مقابل استقلال و کادرشان وجود دارد. حتما یک‌سری الفاظی به کار می‌برند.

او ادامه داد: من قبلاً با مربیان پرتغالی در سپاهان کار کردم. برخی الفاظی به کار می‌برند که در فرهنگ‌شان شاید عادی باشد، اما از دست اندرکاران فوتبال خودمان و فدراسیون ناراحتم که به هر حال چیزی هست که یک مربی و کادرش همیشه این حواشی دورشان بوده است. ما به هر حال باختیم و حرفی نمی‌شود زد.

مربی پیکان همچنین گفت: آقای حسینی هم بابت همین الفاظ ناراحت شد. یک‌ بار و دو بار هم نبوده. چندین بار بوده و هیچ اتفاقی هم نیفتاده، مربی ایرانی حرف بزند، محرومش می‌کنند. سی میلیون، چهل میلیون جریمه‌اش می‌کنند.

امیدیان در پایان افزود: ما بازی را باختیم اشکال ندارد. نباید می‌باختیم چون یک تیم جوان هستیم که تنبیه شدیم. این اتفاقات اما برای ما سنگین است. چندین بار اتفاق افتاده، اما کسی هیچ صحبتی نکرده است. جریمه‌ای هم اگر بوده، تعلیقی بوده، نمی‌دانم چه بگویم. اینکه ببازیم و حرف زشت بخوریم و هیچ اتفاقی نیفتد، عجیب است. حرف هم بزنیم کارت می‌گیریم و جریمه می‌شویم.

دیدگاه‌ها