کد خبر : 1870188 | 24 بهمن 1401 ساعت 19:26 | 6.2K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش مربی نساجی به اولتیماتوم: شایعه!

مربی نساجی در آستانه بازی مقابل مس کرمان شایعات پیرامون نیمکت نساجی را رد کرد.

واکنش مربی نساجی به اولتیماتوم: شایعه!

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا مهدوی در کنفرانس بازی قبل از دیدار با مس کرمان گفت: «عرض تسلیت بابت زلزله‌ای که اتفاق افتاد و دوستان عزیزی که از دست دادیم؛ دوستان عزیز ورزشکار نقص عضو. جا دارد به همه دنیا این اتفاق را تسلیت بگوییم. روحشان شاد باشد و قرین رحمت.»
وی ادامه داد: «تشکر می‌کنم از تیم خوب مس کرمان و مردمان کرمان که مهمان‌نواز هستند و همیشه ما را شرمنده خودشان می‌کنند. سالیان سال است در خدمت کرمانی‌های عزیز هستیم؛ چه با تیم هنرمندان، چه با تیم‌های دیگر، هر موقع آمدیم مهمان‌نوازی کرمانی‌ها واقعا خاص بوده؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.»
مربی نساجی در خصوص اولتیماتوم به حمید مطهری اینگونه واکنش نشان داد: «ایشان دو ساله قرار داد دارد؛ چگونه اولتیماتوم داده‌اند؟ همیشه همین بوده؛ شایعات همیشه هست. حتی شایعه‌اش نبوده، اتفاقا روز گذشته هیئت‌مدیره جلسه داشت.»
مربی نساجی در مورد حریفشان یعنی مس کرمان گفت: «این تیم واقعا برای ما قابل احترام است و اگر به واقع فوتبالش را نگاه کنیم، جایگاهش اینجا نیست. ما انسجام تیمی و ساختار خودمان را داریم و من فکر می‌کنم نسبت به بضاعتمان جایگاه خیلی خوبی در فوتبال داریم. من به امتیازات نگاه نمی‌کنم؛ ولی طبق صحبت کارشناسان و کسانی که دستی بر آتش دارند، نساجی خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و از این بابت خیلی خوشحال هستیم که با مس کرمانی بازی می‌کنیم که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و حریفمان قابل احترام است. مطمئنا فردا برای سه امتیاز می‌رویم و این اتفاق هم می‌افتد.»

دیدگاه‌ها