کد خبر : 1870196 | 24 بهمن 1401 ساعت 19:42 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

کسی جز من مسئول اشتباهات نیست

مازیار زارع: من می‌روم و ملوان می‌ماند

سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می‌کنند حمایت کرد.

مازیار زارع: من می‌روم و ملوان می‌ماند

به گزارش "ورزش سه" مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان، پس از شکست دو بر یک تیمش برابر گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و پس از صحبت‌های اولیه به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

مازیار در ابتدا در مورد بازی گفت: «بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود و امروز هم مانند هفته‌های گذشته می‌گویم، تا قبل از این‌که گلی بخوریم موقعیت صددرصدی‌ای را به حریف نداده بودیم؛ اما متاسفانه با اشتباهاتی که داشتیم، 2 گل ساده را دریافت کردیم که کار ما را در نیمه دوم سخت می‌کرد. تیم گل‌گهر سیرجان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.»

وی افزود: «بازیکنانم در نیمه دوم توپ و بازی را در اختیار داشتند و مالکیت خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی را هم داشتیم؛ اما با توجه به تراکم مدافعان گل‌گهر سیرجان نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده لازم را بکنیم و تنها باید از تک‌موقعیت‌های خودمان نهایت استفاده را می‌کردیم. تعداد مهاجم‌های ما بیشتر بود و طبیعی بود که در ضد حمله‌ها حریف خطرناک ظاهر شود. در مجموع، بازیکنانم تلاش خود را کردند و به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. اگر بازی را به دو نیمه تقسیم کنیم، یک نیمه را باختیم و یک نیمه را بردیم؛ اما در پایان، نتیجه بازی را واگذار کردیم. باید تلاش کنیم تا در بازی‌های بعدی بتوانیم نتایج بهتری را رقم بزنیم.»

1801482

زارع در خصوص بعضی از تیم‌هایی که قدرت بیشتری دارند، گفت: «بعضی از تیم‌های استانی هستند که با توجه به باشگاه‌هایی که دارند، در شرایط مطلوبی قرار گرفته‌اند. بازیکنان من هم مقابل این تیم‌ها کم نمی‌آورند و تا دقیقه 90 می‌جنگند. ما با اشتباهات فردی گل دریافت کردیم و باید این اشتباهات را کم کنیم. زمانی که این اشتباهات را کم کردیم، توانستیم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذاریم. این تنها به من زارع که مربی هستم مرتبط نمی‌شود و من هم روزی می‌روم و این تیم است که با این بازیکنان می‌ماند.»

وی گفت: «واقعیت امر این است که همه تیم‌ها بعد از بازی می‌گویند بازی خوبی شاهد بودیم؛ اما اگر در بازی که بخواهیم ببازیم، می‌بازیم و به‌راحتی امتیاز را از دست می‌دهیم. امروز واقعاً حقمان باخت نبود. با گلی که دریافت کردیم، کارمان سخت شد و با انسجام دفاعی گل‌گهر روبه‌رو شدیم. ما باید برای بازی‌های بعدی، اشتباهات خود را برطرف کنیم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم.»

1801481

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص این‌که آیا بازی‌های جام حذفی برای شما مهم است یا خیر گفت: «همه بازی‌ها باید برای تیم مهم باشد؛ حتی بازی‌های دوستانه، در لیگ برتر امتیازهای بسیار خوبی را جمع کردیم و همچنان باید این کار را انجام دهیم و از آن طرف هم 100 درصد با تمام توان به استقبال جام حذفی می‌رویم.»

زارع در خصوص اشتباهات بازیکنان خود هم عنوان کرد: «اشتباهات فردی در دنیای فوتبال طبیعی است و اگر اشتباهات فردی صورت نگیرد، کار برای تیم‌ها سخت‌تر می‌شود. تمام فوتبالیست‌های دنیا اشتباه می‌کنند. ما باید اشتباهاتمان را برطرف کنیم و بتوانیم در ادامه عملکرد بسیار خوبی را داشته باشیم. من هم در زمان بازی‌کردنم اشتباهاتی را داشتم. خیلی در این باره به بازیکنان خرده نمی‌گیرم. ما نباید هجمه‌ها را به‌سمت بازیکنانی که اشتباه کرده‌اند ببریم. مسئولیت اشتباهات بازیکنان، با من است و من باید کاری کنم که بازیکنان این اشتباهات را انجام ندهند. بازیکنی که اشتباه می‌کند، باید این را بداند که همه‌چیز طبیعی است و در فوتبال اشتباه رخ می‌دهد.»

دیدگاه‌ها