کد خبر : 1870197 | 24 بهمن 1401 ساعت 19:46 | 4.3K بازدید | 15 دیدگاه

همه مربی‌ها روز بد دارند؛

مربی فولاد: داور به سادگی از پنالتی مسلم ما گذشت

مربی فولاد می‌گوید از این لحظه تمام ارکان فوتبال ایران باید از این تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی را در آسیا رقم بزند.

مربی فولاد: داور به سادگی از پنالتی مسلم ما گذشت

به گزارش "ورزش سه"، سومین شکست متوالی برای فولاد در‌ چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر، مقابل مس رفسنجان رقم خورد. حمیدرضا رجبی پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت: با توجه به شناختی که از تیم مس رفسنجان داشتیم، سعی کردیم جلوی بازی‌سازی تیم حریف را بگیریم و آن‌ها را مجبور کنیم که بازی مستقیم انجام بدهند. به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که این تیم در ضربات ایستگاهی قوی است و شانس گل دارد و متأسفانه روی عدم تمرکز گل خوردیم و این شیرازه تیم ما را به هم ریخت.

وی افرود: در مورد مسائل غیر فنی هم می‌توانم بگویم که امروز واقعا ما روی بد فوتبال را دیدیم. امسال مصدومیت‌های بدی گریبان‌گیر ما شده و سه بازیکن ما، امروز به علت مصدومیت تعویض شدند؛ یعنی ما بازیکن مصدوم‌مان را تعویض کردیم و بازیکنی که جایگزین شده بود هم عملاً مصدوم شد و کار ما را سخت کرد.

مربی فولاد در ادامه بیان کرد: من می‌توانم بگویم در سه فصلی که در تیم فولاد بودیم، سعی کردیم با تمام انرژی و توان برای سربلندی تیم فولاد تلاش کنیم و به هر حال توانستیم جام حذفی و سوپرجام را بگیریم و دو سه بار هم توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم. منتها برای همه مربی‌ها روز بد فوتبال و روز بد مربیگری هست و من فکر می‌کنم ما امروز در این جایگاه هستیم‌. من از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و از زحمات باشگاه تشکر می‌کنم که تا جایی که می‌توانستند حمایت کردند.

رجبی سپس با اشاره به حضور فولاد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: از این به بعد باید کل مجموعه فولاد و فوتبال کشورمان از تیم فولاد حمایت کنند که بتوانیم نتیجه خوبی در آسیا بگیریم. ما تنها نماینده ایران در آسیا هستیم و در حال حاضر شرایط خوبی نداریم ولی این‌طور نیست که چون امروز شکست خوردیم، دیگر تلاش نکنیم. با همدلی و تلاش بیشتر سعی می‌کنیم که دوباره روی پای خودمان بایستیم و در آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و به مراحل بالاتر برویم و این امید را بدهیم که سال بعد، سهمیه بیشتری برای ایران قائل شوند.

او در پایان درباره داوری دیدار امروز توضیح داد: به نظر من آقای کاظمی قضاوت خوبی داشت، اما باید وقت‌های تلف‌ شده بیشتری می‌گرفت و از یک پنالتی مسلم روی وحید حیدریه در نیمه اول به سادگی گذشت. کارشناس‌ها می‌توانند نظر بدهند. آن صحنه برخورد صد درصد داشت و می‌توانست پنالتی باشد.

دیدگاه‌ها