کد خبر : 1870208 | 24 بهمن 1401 ساعت 21:45 | 46K بازدید | 42 دیدگاه

مسی و امباپه به بازی با بایرن مونیخ رسیدند

ناگلزمان بلوف پاریس را درست تشخیص داده بود

حالا که مشخص شده امباپه و مسی می‌توانند در مقابل بایرن مونیخ بازی کنند معلوم شد که حق با یولیان ناگلزمان بود که گفته بود شایعات درباره مصدومیت ستاره‌های پاریس بلوف بوده است.

ناگلزمان بلوف پاریس را درست تشخیص داده بود

به گزارش "ورزش سه"، دو ابرستاره پاری سن ژرمن بر اساس اعلام رسانه‌های فرانسوی می‌توانند در دیدار مقابل بایرن مونیخ به میدان بروند. لیونل مسی و کیلیان امباپه در روزهای گذشته با شایعاتی درباره مصدومیت‌شان روبرو بودند و رسانه‌های فرانسوی مدعی بودند احتمال نرسیدن آنها به این بازی بالا است.

1801498

دو هفته پیش کیلیان امباپه از ناحیه ران آسیب دید و پاری سن ژرمن بلافاصله اعلام کرد او به مدت سه هفته قادر به حضور در این تیم نخواهد بود. یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در واکنش به این ادعاها گفت این خبرها را بلوف پاری سن ژرمن می‌داند. ناگلزمان گفت:" بعید می‌دانم امباپه مقابل ما بازی نکند. بیانیه پاری سن ژرمن مبهم است. من تیمم را با فرض بازی کردن او آماده می‌کنم".

اما این صحبتهای ناگلزمان سرمربی پی‌اس‌جی، کریستوف گالتیه، را عصبانی کرد. او در واکنش گفت:" سبک کاری من و باشگاه اینطور نیست. مجبور نیستم به این سوالها جواب بدهم".

1801499

روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی اعلام کرد حالا که مشخص شده مسی و امباپه می‌توانند در چمپیونزلیگ حضور داشته باشند پی‌اس‌جی و گالتیه باید از ناگلزمان عذرخواهی کنند که بلوف‌شان را درست تشخیص داده بود.

دیدگاه‌ها