کد خبر : 1870219 | 24 بهمن 1401 ساعت 20:27 | 13.4K بازدید | 24 دیدگاه

نیمار: چمپیونزلیگ هدف بزرگ پی‌اس‌جی است

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار با بایرن مونیخ به همراه کریستوف گالتیه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت تیمش برای این دیدار آماده است.

نیمار: چمپیونزلیگ هدف بزرگ پی‌اس‌جی است

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در آستانه دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همه نگاه‌ها به حضور یا غیبت کیلیان امباپه و لیونل مسی در این بازی دوخته شده است نیمار به همراه کریستوف گالتیه در کنفرانس خبری پیش از مسابقه شرکت کرد.

ستاره برزیلی گفت انتقادها از پاری سن ژرمن به خاطر نتایج اخیر موجه است. او گفت قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف اصلی این تیم است و بازیکنان پی‌اس‌جی برای قدم زدن به این رقابت‌ها نیامده‌اند.

1801504

عملکرد ضعیف پی‌اس‌جی در بازی‌های اخیر و انتقادها از تیم
در بعضی بازی‌ها اوضاع خیلی خوب پیش نمی‌رود. در بعضی بازی‌ها هم تیم می‌خواهد همه کار بکند ولی هر چه تلاش می‌کنید نمی‌شود. انتقادها موجه است. هر کسی نظری دارد و نظرش محترم است. من برای این تیم و این باشگاه با تمام توانم تلاش می‌کنم و تا پایان فصل به همین ترتیب ادامه خواهم داد.

چمپیونزلیگ بزرگ‌ترین هدف ما است
قهرمانی در چمپیونزلیگ بزرگ‌ترین هدف ما است. گاهی نمی‌توانیم جزئیات را آن‌طور که می‌خواهیم کنترل کنیم. درست مثل جام جهانی که تیمی که کمترین اشتباهات را بکند تا آخر پیش می‌رود. ما برای قدم زندن ایجا نیامده‌ایم بلکه برای تلاش کردن اینجا هستیم.

وضعیت کیلیان امباپه
کیلیان بازیکن خیلی مهمی است. یک نابغه و یک فوتبالیست بزرگ. وقتی هر سه نفرمان کنار هم هستیم احساس قدرت زیادی می‌کنیم. امباپه به من گفت شرایط بدنی‌اش مناسب است و این علامت خوبی است.

دیدگاه‌ها