کد خبر : 1870220 | 24 بهمن 1401 ساعت 20:31 | 23.4K بازدید | 8 دیدگاه

مدیرکل ورزش لرستان: اداره زمین با ما نیست

هیچ‌کس جمع کردن آب با ملاقه را گردن نمی‌گیرد!

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نسبت به صحبت های مالک و سرمربی خیبر خرم آباد واکنش نشان داد.

هیچ‌کس جمع کردن آب با ملاقه را گردن نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم آباد امروز در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول در خانه مقابل ون‌پارس اصفهان یک بر صفر شکست خورد. این اتفاق در حالی رقم خورد که طی روزهای گذشته عبدی مالک و کمالوند سرمربی تیم خیبر نسبت به عدم رسیدگی مسئولان استانی به ورزشگاه تختی خرم آباد گلایه های زیادی را مطرح کردند. بارش شدید باران در خرم آباد چمن ورزشگاه تختی خرم آباد را تحت تاثیر قرار داد و همین مساله در بازی امروز هم قابل مشاهده بود.

عجیب ترین اتفاق جمع آوری آب جمع شده داخل چمن ورزشگاه توسط مسئولان آماده سازی زمین با ملاقه بود. این موضوع جنجال زیادی به راه انداخت و با واکنش مسئولان خیبر مواجه شد. فراز کمالوند بعد از پایان بازی گفته بود ریاست ورزش و جوانان استان لرستان نمی‌خواهد خیبر به لیگ برتر صعود کند. او همچنین اعلام کرد که رییس اداره ورزش نمی‌تواند یک ورزشگاه را مهیای لیگ برتر کند و تیمش در باتلاق تختی به مسئولان استانی باخته است.

1801507

همچنین عبدی مالک خیبر هم اعلام کرد که هیچ حمایتی از مسئولان استانی به باشگاهش انجام نمی‌شود و باخت مقابل ون پارس حاصل بی‌خیالی آنها است.

حالا اما آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نسبت به این موضوع موضع گیری کرده است. او  درباره حواشی تخلیه آب با فرغون و ملاقه از چمن ورزشگاه تختی گفت:مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرارداد سه ساله منعقد کرده و ماهانه باید مبلغی هم به دولت پرداخت کند.قرارداد چمن طبیعی ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مدت سه سال از ۲۱ تیرماه سال گذشته تا بیستم تیرماه ۱۴۰۳ به مبلغ ماهانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان منعقد شده است.

او با بیان اینکه خوابگاه این مجموعه ورزشی را هم در اختیار خیبر قرار داده‌ایم، گفت: وی برای فرافکنی و اینکه ما را زیر سوال ببرد، حمله رو به جلو داشته و تمام مصائب و مشکلاتش را گردن ما می‌اندازد. طی قرارداد سه ساله خیبر موظف است از این چمن نگهداری کنند، اگر نمی‌توانند آن را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهند.

1801508

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: ما به این دلیل با ایشان قرارداد بسته‌ایم تا مستقل باشد، اگر مستقل نباشد تیم‌های دیگر هیئت فوتبال در لیگ دو و سه هم باید از این زمین چمن استفاده کنند، این در حالیست که باشگاه خیبر اجازه این کار را به آنها نمی‌دهد.خیبر حتی نمی‌تواند زمین چمن را نگهداری، کاور و زهکشی کند. مدیریت زمین چمن را به ما بدهند و اعلام کنند که توانایی این کار را ندارند تا هیئت فوتبال از آن نگهداری کرده و حتی از آن درآمدزایی کند.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که پیش از این مالک خیبر اعلام کرده بود رسیدگی به وضعیت زمین وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان بوده است.

دیدگاه‌ها