کد خبر : 1870263 | 25 بهمن 1401 ساعت 08:26 | 21.3K بازدید | 3 دیدگاه

مطلقا دوست ندارم چنین اتفاقاتی در تیم تکرار شود

اینزاگی: بلافاصله متوجه دعوای لوکاکو و بارلا شدم

سرمربی اینترمیلان بعد از تساوی بدون گل مقابل سمپدوریا اعلام کرد که تیمش برای رقم زدن نتیجه ای متفاوت وارد زمین شده بود.

اینزاگی: بلافاصله متوجه دعوای لوکاکو و بارلا شدم

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان در هفته بیست و دوم سری آ مقابل میزبان رده نوزدهمی خود سمپدوریا به تساوی بدون گل رضایت داد تا فاصله اش با ناپولی در صدر جدول به 15 امتیاز برسد. سیمونه اینزاگی در پایان این دیدار تاکید کرد که شاگردانش برای کسب پیروزی در زمین حضور یافته بودند.

او در نشست خبری پس از پایان بازی با سمپدوریا گفت: "این نتیجه ما را ناامید کرد. می‌خواستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و حریف را هم به هیچ عنوان دست کم نگرفتیم. قدم به قدم و با برنامه پیش رفتیم، موقعیت‌هایی هم خلق کردیم و با توجه به کلیه شرایط، باید نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد."

اینزاگی افزود: "ما طی سه بازی اخیر سه برد، بدون دریافت حتی یک گل کسب کرده بودیم. ما در برابر حریفی قرار گرفتیم که سازمان یافته بود و سعی داشت تا فضاها را ببندد. به نظرم باید در زدن ضربات نهایی هم دقت بیشتری به خرج می دادیم."

سرمربی اینتر در مورد فرصت‌هایی که در این دیدار از دست رفت تاکید کرد: "آئودرو دو سیو خوب در این دیدار داشت و در نهایت نیز سه امتیاز مهمی را از ما گرفت. با توجه به عملکرد خوب اخیر، هواداران زیادی برای حمایت از ما در ورزشگاه حضور داشتند. به نظرم باید در نیمه اول کار را تمام می‌کرده و با برتری راهی رختکن می شدیم. این خیلی مهم بود ولی نشد. در ادامه به این فکر می‌کردم که با سه مهاجم بازی کنیم ولی در نهایت ترجیح دادم ژکو را جایگزین لوکاکو کنم."

1801598

اینزاگی با ابراز امیدواری نسبت به حضور ستاره‌های مصدومش در دو بازی حساس پیش رو ادامه داد: "بروزوویچ بعد از 4 ماه دوری از میادین، آمادگی خود را بازیافته و این هفته خوب کار کرد. من از ابتدا به این فکر می‌کردم که او را به زمین بفرستم. همچنین گوسنس و دیمارکو هم با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدواریم که این بازیکنان بتوانند برای بازی شنبه و سپس مقابل پورتو در UCL در دسترس باشند."

در جریان این دیدار شاهد ایجاد یک درگیری میان لوکاکو و بارلا بودیم که اینزاگی با نکوهش آن تاکید کرد: "این‌ها اتفاقاتی هستند که من مطلقا دوست ندارم در زمین رخ بدهد. آنها دوستان خوبی هستند و در آن لحظه عصبی بودند. آنها کنار نیمکت باهم دعوا کردند و من بلافاصله متوجه آن شدم. من در همان بین دو نیمه با آنها صحبت کردم، در حالی که دو بازیکن کنار هم نشسته بودند."

دیدگاه‌ها