کد خبر : 1870277 | 25 بهمن 1401 ساعت 09:20 | 665 بازدید | 1 دیدگاه

نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی بولینگ و بیلیارد

با امضای تفاهم‌نامه همکاری از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی این رشته شکل گرفت.

نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی بولینگ و بیلیارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، فدراسیون بولینگ و بیلیارد و مجموعه بزرگ ایران‌مال روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. هاشم اسکندری رئیس فدراسیون و اقبال پور مدیر عامل مجموعه ایران‌مال با عقد تفاهم‌نامه‌ای سالن بولینگ و بیلیارد مجموعه ایران‌مال را به عنوان نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی در رشته‌های مرتبط معرفی کردند.

در این جلسه وادی خیل مدیر ورزش ایران‌مال در ابتدا در خصوص اهداف تأسیس بولینگ و بیلیارد مجموعه و روند برگزاری عقد تفاهم‌نامه مطالبی را ارائه کردند.

هاشم اسکندری رئیس فدراسیون در ادامه ضمن قدردانی از تأسیس دو باشگاه مجهز بولینگ و بیلیارد این مجموعه و همکاری با فدراسیون، بر اهمیت ضرورت توجه به سنین پایه در رشته‌های بولینگ و بیلیارد و آرامش‌بخش بودن این رشته‌ها نکاتی را مطرح کردند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در ادامه با اشاره به دستاورد و افتخارات فدراسیون در سال‌های اخیر افزود: امیدواریم با امکانات و تجهیزاتی که در مجموعه ایران‌مال وجود دارد و با وجود این تفاهم‌نامه اقدامات مؤثری را در حوزه آموزش و استعدادیابی رقم بزنیم. دراین سال‌ها آموزش و استعدادیابی دو مؤلفه اثربخش در حوزه قهرمانی بوده که امیدواریم با صدور مجوز این‌گونه مراکز تخصصی گام‌های مؤثری در راستای رشد و اعتلای رشته‌های تحت پوشش فدراسیون برداریم.

اقبال پور مدیر عامل مجموعه ایران‌مال نیز در ادامه گفت: امروز مفتخر هستیم که می‌توانیم به عنوان نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی در رشته‌های بولینگ و بیلیارد با فدراسیون همکاری کنیم. با حسن تدبیر مدیران مجموعه ایران‌مال و تلفیق مسئله فرهنگ و ورزش در این مجموعه در صدد آن هستیم که بتوانیم زمینه رشد و توسعه ورزش کشور را در حد توان فراهم آوریم.

یقین دارم مجموعه بزرگ ایران‌مال در تاریخ به عنوان یک سازه تاریخی ماندگار خواهد شد و با کمک فدراسیون بولینگ و بیلیارد امیدواریم چنین رشته‌های مفرح و نشاط‌آور را توسعه دهیم و در این راستا از هیچ کمکی فروگذاری نخواهیم کرد.

در پایان اسکندری و اقبال پور به عنوان رؤسای دو مجموعه تفاهم‌نامه را امضا کردند و دو مججموعه بولینگ و بیلیارد ایران‌مال به عنوان نخستین مراکز تخصصی استعدادیابی رشته‌های مذکور معرفی شدند.

دیدگاه‌ها