کد خبر : 1870299 | 25 بهمن 1401 ساعت 11:10 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

رنجرز بزرگی خود را نشان داد

نمایش بازی جوانمردانه، استاندارد را حفظ کنید!

حواشی بازی جام حذفی بین رنجرز و پارتیک تیستل همچنان ادامه دارد.

نمایش بازی جوانمردانه، استاندارد را حفظ کنید!

به گزارش ورزش سه، در دقیقه 71 دیدار رنجرز و پارتیک تیستل در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسکاتلند، مالک تیلمن، بازیکن 20 ساله رنجرز که به صورت قرضی از بایرن مونیخ به این تیم منتقل شده، پس از برخورد با بازیکن حریف روی زمین افتاد تا بازیکنان رنجرز برای مداوای این بازیکن، توپ را به بیرون بزنند.

پس از مداوای تیلمن، یکی از بازیکنان تیستل توپ را برای هم‌تیمی خود پرتاب کرد اما زمانی که او قصد داشت با پاس به بازیکن حریف، بازی جوانمردانه را رعایت کند، مالک تیلمن با یک توپ‌ربایی سریع، بازیکنان تیم میهمان را غافگیر کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پس از این گل، یکی از بازیکنان تیستل به تیلمن هجوم برد و او را هل داد و روی زمین انداخت تا درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم شکل بگیرد؛ البته این درگیری تنها یک دقیقه به طول انجامید و مایکل بیل، سرمربی رنجرز، به سرعت از بازیکنان تیم خود خواست که به میهمان اجازه گلزنی بدهند تا بازی 2-2 شود.

هر چند که جیمز ساندز قبل از پایان بازی، یک گل وارد دروازه تیستل کرد تا مسابقه با نتیجه 3-2 به سود رنجرز به پایان برسد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند اما سوژه بزرگ این بازی، تیلمن بود.

حرکت تیلمن به حدی جنجالی شد که نشریه کیکر آلمان نیز امروز به این بازی پرداخته و سوال کرده: «مالک تیلمن با گلی که به ثمر رساند و بازی را 2-1 کرد، رسوایی به پا کرد یا همانطور که مربی او بعدا ادعا کرد، همه این‌ها فقط یک سوتفاهم بزرگ بود؟»

بیل، سرمربی رنجرز، پس از بازی درباره این اتفاقات و گل تیلمن گفت: «مالک مصدوم شد و به همین دلیل ندید که توپ به چه شکل از زمین خارج می‌شود. اجازه گلزنی به پارتیک بدون درگیری با بازیکنان برای 2-2 شدن نتیجه، کار درستی برای فوتبال و حفظ استانداردهای باشگاه رنجرز بود. ما می‌خواهیم بهترین اتفاقات در بازی رخ بدهد. فکر نمی‌کردم درست باشد که به این شکل مسابقه را ببریم؛ نه در خانه، نه مقابل پارتیک تیسل و نه در جام.»

1801665
1801666
1801668
1801667
در چهار فریم: از گلی که در حالت ناجوانمردانه به ثمر رسید تا اجازه رنجرز به گلزنی حریف.

دیدگاه‌ها