کد خبر : 1870300 | 25 بهمن 1401 ساعت 11:14 | 16K بازدید | 11 دیدگاه

دست‌های نجات‌بخش قارتال در شروع بازی؛

تراکتور نزدیک بود از یک خودی بخورد! (عکس)

جدی‌ترین موقعیت آلومینیوم در شروع دیدار مقابل تراکتور شکل گرفت که تبدیل به گل نشد.

تراکتور نزدیک بود از یک خودی بخورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، توقف تراکتور در ورزشگاه یادگار امام در شرایطی رقم خورد که این تیم به دنبال کسب چهارمین پیروزی پیاپی و تثبیت حضورش در رده چهارم جدول بود، اما آن‌ها در روزی که نتوانستند مثل همیشه موقعیت‌سازی داشته باشند و از دفاع آلومینیوم عبور کنند، نزدیک بود یک گل زود هنگام هم در دروازه خود ببینند.

شاگردان سید مهدی رحمتی که بازی را هجومی آغاز کردند و دو حمله جدی در محوطه جریمه تراکتور به وجود آوردند، در دقیقه ۷ یک نفوذ خطرناک از جناح راست زمین با حرکت میلاد فخرالدینی آغاز کردند که در ادامه با شوت علیرضا نقی‌زاده نزدیک بود به گل برسند که این اتفاق نیفتاد.

1801662

علیرضا نقی‌زاده که تجربه حضور در تمام تیم‌های تبریزی را داشته و دوران خوبی در تراکتور سپری کرده بود، فصل گذشته در جریان دیدار آلومینیوم مقابل تی‌تی‌ها یک پاس گل داد و دیروز هم می‌توانست گلزنی کند و منجر به شکست تراکتور شود که محمدرضا اخباری سد راه او شد.

1801663

این بازیکن تبریزی که انگیزه زیادی برای دیدار با تراکتور داشت و سعی می‌کرد دومین گل فصل خود را مقابل تیم سابق‌اش به ثمر رساند، پس از دریافت پاس میلاد فخرالدینی در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت و با یک شوت محکم قصد داشت گلزنی کند که دروازه‌بان تراکتور با واکنش تماشایی سد راه او شد و از شکست تیمش جلوگیری کرد.

دیدگاه‌ها