کد خبر : 1870326 | 25 بهمن 1401 ساعت 13:05 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

حداقل امتیاز از مدعیان و بهترین‌های لیگ؛

رحمتی زودتر از انتظار خطرناک شد! (عکس)

سرمربی آلومینیوم ۶ بازی بدون شکست پشت سر گذاشته که چهار مسابقه را برابر مدعیان برگزار کرده است.

رحمتی زودتر از انتظار خطرناک شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی‌های متعدد و افتخارهای فردی همراه با استقلال و سپاهان و دو دهه بازی در بالاترین سطح فوتبال ایران و حضور در تیم‌های مدعی، چهره‌ای از سید مهدی رحمتی ساخته که همواره تشنه موفقیت بوده و تقابل‌های او با تیم‌های بالانشین نیز همیشه جذابیت خاصی داشته که این روند در مربیگری نیز برای او ادامه پیدا کرده است.

رحمتی پس از اینکه تیم بحران زده پدیده را در لیگ برتر نگه داشت، سال گذشته تا فینال جام حذفی پیش رفت و امسال هم نتایج فراتر از انتظاری همراه با آلومینیوم اراک به دست آورده و تیمش در فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان فصل، بالاتر از مس رفسنجان، فولاد و ... قرار گرفته که اتفاق خوبی برای او به حساب می‌آید.

پس از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان و شکست بحث‌برانگیز با یک گل آفساید مقابل فولاد، تیم تحت هدایت مهدی رحمتی در ۶ بازی پیاپی مقابل گل‌گهر سیرجان، هوادار، صنعت نفت، پرسپولیس، مس رفسنجان و دیروز هم تراکتور هیچ باختی را تجربه نکرده و توانسته در این مدت ۱۰ امتیاز بگیرد و تیمش را در بالای جدول حفظ کند.

1801743

رحمتی پس از متوقف کردن گل‌گهر در اراک و دیدارهای بیرون از خانه برابر هوادار و پرسپولیس و همچنین کسب دو پیروزی مقابل صنعت نفت و مس رفسنجان، دیروز کار سختی در جدال با تیم سرحال و رده چهارمی تراکتور داشت چراکه پاکو خمس به دنبال چهارمین پیروزی پیاپی برای حفظ تیمش در این جایگاه بود، اما در نهایت آلومینیوم توانست دست پر زمین را ترک کند.

سرمربی آلومینیوم که تازه ۴۰ ساله شده و یکی از مربیان جوان فوتبال ایران به حساب می‌آید، در شروع کارش در این عرصه توانسته به موفقیت‌هایی زودتر از موعد برسد و به عبارتی، از برنامه در نظر گرفته شده برای خود جلوتر باشد و اکنون امیدوار است روند موفقیت‌آمیز تیمش تا پایان فصل ادامه پیدا کند و این جایگاه را از دست ندهد.

1801744

آلومینیوم با رحمتی فینال جام حذفی را تجربه کرد و حالا هم رتبه ششم را به خود اختصاص داده و این شانس را دارد در ۱۰ هفته باقی مانده در همین حوالی در جدول، لیگ را به پایان برساند که اگر این اتفاق بیفتد، مطمئنا نتیجه ایده‌آلی برای او و تیمش خواهد بود.

رحمتی امسال حداقل در یک بازی به استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر، مس رفسنجان، تراکتور و ... نباخته و تیمی ساخته که می‌تواند حداقل امتیاز را از مدعیان بگیرد که سعی دارد در جدال پیش رو در جام حذفی نیز برابر نساجی به این روند ادامه دهد.

عکس: مهرداد نوع‌بشر

دیدگاه‌ها