کد خبر : 1870334 | 25 بهمن 1401 ساعت 13:30 | 25.7K بازدید | 19 دیدگاه

تشویق تا لحظه خروج از ورزشگاه؛

نفوذ پاکو به قلب پرشورها با یک تیم خاص (عکس)

جایگاه و محبوبیت سرمربی اسپانیایی تراکتور بین هواداران این تیم بازی به بازی بیشتر می‌شود.

نفوذ پاکو به قلب پرشورها با یک تیم خاص (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور تا پیش از تعطیلی دو ماهه به‌خاطر جام جهانی، یک تیم میانه جدولی با چهار شکست بود که در ۱۱ مسابقه ۱۵ امتیاز داشت، اما پس از آن با ورود پاکو خمس تبدیل به تیمی شد که قابل انتظار تی‌تی‌هاست و نتایجی با دست این مربی رقم خورد که ۲۵ هزار تماشاگر را به استادیوم یادگار کشاند.

جدا از اینکه تراکتور با خمس ۱۸ امتیاز در ۹ مسابقه گرفته و یک عملکرد شگفت‌انگیز برای تماشاگران آذربایجانی داشته و علاوه بر آن تیمش را به جمع پنج تیم بالانشین جدول لیگ برتر رسانده، شکل بازی آن‌ها نیز نسبت به گذشته کاملاً تغییر کرده و دچار تحول مثبت شده است.

1801766

بدون تردید تراکتورِ خمس یکی از بهترین فوتبال‌های لیگ برتر را به نمایش می‌گذارد و عملکرد فنی او برابر تمام تیم‌ها ازجمله مدعیان قابل ستایش و از نظر آماری برتر بوده تا آن‌ها در کنار کسب نتیجه و حضور در جمع بالانشینان، یک بازی ایده‌آل و تماشاگر پسند داشته باشند و هواداران‌شان هم با اشتیاق بیشتری به تماشای مسابقات تراکتور بنشینند و به ورزشگاه بیایند.

هواداران تراکتور دیروز دو ساعت قبل از شروع مسابقه به ورزشگاه یادگار امام تبریز آمدند و تا لحظه سوت پایان مسابقه و با وجود تساوی مقابل آلومینیوم، پاکو خمس را تشویق می‌کردند و از نحوه نمایش تیم خود رضایت داشتند.

1801767

هواداران تراکتور مدت‌ها منتظر چنین نمایش فنی تماشایی در کنار کسب نتایج خوب از سوی تیم محبوب خود بودند که می‌‌بینیم با ورود پاکو خمس این اتفاق برای آن‌ها افتاده و این مربی اسپانیایی توانسته به قلب تی‌تی‌ها نفوذ کند و بازی به بازی مورد حمایت و تشویق آن‌ها قرار بگیرد.

تراکتوری‌ها آخرین بار تونی اولیویرا را به‌عنوان یک مربی خارجی به شدت حمایت کردند و در همه شرایط پشت او بودند که حالا این شرایط تقریبا برای پاکو خمس هم به وجود آمده و این مربی توانسته به مرور زمان تیمی مورد پسند برای آن‌ها بسازد.

1801769

عکس: مهرداد نوع‌بشر

دیدگاه‌ها