کد خبر : 1870349 | 25 بهمن 1401 ساعت 14:10 | 23.3K بازدید | 26 دیدگاه

در رئال همه جام‌ها را بردم

راموس: شک کردم که جدایی‌ام از رئال درست بود یا نه

سرخیو راموس می‌گوید که فصل گذشته در مورد اینکه جدایی از رئال تصمیم درستی بود یا خیر، دچار تردید شده بود.

راموس: شک کردم که جدایی‌ام از رئال درست بود یا نه

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در تابستان سال 2021 بود که با پایان قراردادش رئال را ترک کرد و به پی اس جی پیوست. راموس که برای مدت‌ها پیشنهاد تمدید قرارداد رئال را بی پاسخ گذاشته بود، در پایان فصل 21-2020 تصمیم به تمدید گرفت ولی باشگاه رئال نپذیرفت چرا که مدعی شده بود پیشنهاد تمدید تنها تا پایان ماه مارس 2021 اعتبار داشت.

1786011

 راموس به پاریس رفت ولی در اولین فصل حضورش درگیر مصدومیتی مزمن بود و نتوانست بیش از 10 بازی انجام دهد. در فصل جاری اوضاع برای راموس کاملا متفاوت بوده و او حالا مدافع میانی ثابت پی اس جی است.

1801788

راموس در مصاحبه جدید خود و در مورد جدایی از رئال گفت: «ترک رئال تغییر بسیار بزرگی در زندگی شخصی و ورزشی من بود. من همیشه می‌خواهم به پیروزی و کسب جام ادامه دهم. در رئال همه جام ها را بردم و به این نتیجه رسیدم که زمان درستی برای تجربه یک چالش جدید است. می‌خواستم کمک کنم پی اس جی به اهداف بزرگش برسد ولی شروع کار برایم دشوار بود.»

راموس ادامه داد: «خیلی زود مصدوم شدم و مدت‌ها دور از میادین ماندم. تیم و کشور جدیدی را تجربه می‌کردم و باید خودم را با ایده‌های تاکتیکی یک مربی متفاوت وفق می‌دادم. در مقطعی واقعا دچار تردید شدم که آیا جدایی از رئال درست بود یا خیر. در هر صورت این پروسه زمان برد ولی حالا در پی اس جی همه چیز برایم خوب پیش می‌رود.»

دیدگاه‌ها