کد خبر : 1870350 | 25 بهمن 1401 ساعت 14:07 | 23.7K بازدید | 14 دیدگاه

درخشش مهدی برای استقلال دردسر شد

کمپین هواداران شباب الاهلی برای بازگشت قایدی

درخشش مهدی قایدی در ترکیب استقلال باعث شده تا هواداران شباب الاهلی خواستار بازگشت او شوند.

کمپین هواداران شباب الاهلی برای بازگشت قایدی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روز گذشته توانست با گل دیدنی و زود هنگام مهدی قایدی، از پیکان پیش افتاده و فشارها برای رسیدن به گل نخست را از روی خود بردارد. گل زیبایی که باعث شد تا مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان نیز مجبور شود از آن به عنوان یک گل ویژه نام ببرد.

قایدی که در سه بازی اخیر علاوه بر باز کردن دروازه پیکان، توانسته است یک بار برابر مس کرمان و 2 مرتبه برابر نفت مسجدسلیمان گلزنی کند، توجه رسانه‌های اماراتی و هواداران شباب الاهلی را به خود جلب کرده است.

صفحه هواداری منبر الفرسان که به انتشار اخبار شباب الاهلی می‌پردازد، با انتشار توئیتی از قایدی نوشت: مهدی قایدی در 3 بازی اخیر، 4 گل به ثمر رسانده است. بازیکن قرضی ما دوباره درخشید.

1801790

در قسمت نظرات این توئیت، کاربری نوشته است: «مهدی علی (سرمربی سابق شباب الاهلی) این بازیکن را نابود کرد.». کاربر دیگری نیز اضافه کرده است: «(قایدی درخشید) چون از او در پست صحیح استفاده کرده‌اند.»

کاربری با نام عدنان نیز درباره درخشش قایدی نوشته است: «چون مهدی علی کسی است که بازیکن را نابود کرد. هر بار که او به قایدی اجازه بازی می‌داد، در پست دیگری از او استفاده می‌کرد. این بازیکن (در استقلال) به پست اصلی خود برگشته و اکنون ما شاهد سطح بالا و کیفیت خوبش هستیم.»

1801789

یک صفحه هواداری دیگر به نام "هنا الاهلی" نیز همان توئیت را منتشر کرد و در پایان با نظرسنجی از کاربرانش پرسید: «آیا با بازگشتش موافقید؟» که بسیاری از هواداران شباب الاهلی با به کار بردن کلمه "اکید" به معنای مطمئناً، از بازگشت قایدی به تیمشان استقبال کردند.

1801791

یکی از کاربران نوشت که قایدی باید به عنوان جانشین عمر خریبین به تیم برگردد. شخص دیگری نیز حتی پیشنهاد تا مهاجم بوشهری جایگزین احمد نوراللهی شود. کاربران دیگری نیز نوشتند که امیدوارند تا شباب الاهلی این بازیکن را برای فصل بعد برگرداند.

لازم به ذکر است که قرارداد مهدی قایدی با استقلال قرضی و یک ساله است و باید دید مدیران باشگاه قادر خواهند بود تا قرارداد این بازیکن را دائمی کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها