کد خبر : 1870351 | 25 بهمن 1401 ساعت 14:09 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

سیدحسین و ثبت کلین‌شیت با مصدومیت! (عکس)

دروازه‌بان استقلال در دقایق پایانی دیدار با پیکان تهران دچار آسیب دیدگی شد، اما مشکل جدی ندارد.

سیدحسین و ثبت کلین‌شیت با مصدومیت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،‌ سیدحسین حسینی بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمد، نتوانست در 4 مسابقه استقلال مقابل سپاهان، ملوان، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان به میدان برود. او اما با بهبودی کامل به دیدار با پیکان رسید و روز گذشته با بازوبند کاپیتانی استقلال در زمین حضور یافت.

سیدحسین در طول بازی دیروز با پیکان عملکرد خوبی داشت؛ او روی یکی، دو شوت از راه دور پیکانی‌ها که داخل چارچوب بود، واکنش مناسبی داشت. همچنین حسینی روی ارسال‌های بازیکنان پیکان هم خروج مناسبی انجام داد و توانست با هر زحمتی بود، دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

1801793

اتفاق ویژه برای کاپیتان استقلال در دقایق پایانی رخ داد، جایی که او دچار مصدومیت از ناحیه انگشت پا شد. در صحنه‌ای که بازیکنان پیکان قصد ارسال کرنر روی دروازه را داشتند،‌ شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پیکان قصد داشت جلوی دروازه‌بان بایستد که در همین حین پای او روی انگشت حسینی رفت و باعث مصدومیت این دروازه‌بان باتجربه شد.

گلر ملی‌پوش استقلالی‌ها به همین خاطر چند ثانیه‌ای روی زمین افتاد، اما مشخص شد که مشکل خاصی ندارد و به کارش ادامه داد.

سیدحسین در بازگشت به میادین فوتبال موفق شد نهمین کلین شیت فصل خود را به ثبت برساند و در جدول بهترین گلرهای لیگ صعود داشته باشد. او حالا برای ارتقای این رکورد (که سال گذشته با 18 کلین شیت در اختیار خودش بود) انگیزه زیادی دارد و امیدوار است در بازی‌های بعدی نیز بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

دیدگاه‌ها