کد خبر : 1870357 | 25 بهمن 1401 ساعت 14:19 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

بگو مگو اخباری و ‌فریسات

وقت تلف شده در لیگ یک جنجالی شد

در دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و چادرملو این آبی‌پوشان بودند که در دقایق پایانی به گل رسیدند.

وقت تلف شده در لیگ یک جنجالی شد

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های لیگ یک در حالی روز گذشته به اتمام رسید که در یکی از بازی‌ها استقلال ملاثانی توانست چادرملو را از پیش رو بردارد. 

این روز‌ها یکی از سوژه‌های بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک، اتلاف وقت است. 

بعد از اتمام بازی دو تیم نام‌ برده شده سعید اخباری سرمربی چادرملو اعتقاد داشت که بازیکنان ملاثانی وقت‌کشی کرده‌اند و دقیقا حریف هفته گذشته این تیم یعنی شمس آذر نیز به چنین موضوعی اشاره کرد و عزیز فریسات سرمربی ملاثانی نیز این موضوع را تکذیب کرد.  

اخباری در این باره گفت: من فکر می‌کنم در استان خوزستان که افتخار ۵ سال کار کردن در این استان را دارم، آن‌قدر استعداد و بازیکن در کوچه پس کوچه‌های این شهر وجود دارد که استعدادهای ناب و در حد تیم ملی هستند. به نظرم با توجه به چنین شرایطی زیبنده تیم‌های خوزستانی نیست که ما امروز یک سری الفاظ از نیمکت استقلال ملاثانی بشنویم.  هفته گذشته نیز آقای دقیقی سرمربی شمس آذر یک سری صحبت‌ها بعد از بازی با استقلال ملاثانی داشت و من می‌خواهم یک نفر بازی‌های تیم ملاثانی را آنالیز کند و وقت زنده و زمانی که توپ در جریان است را در بیاورد. هر حمله‌ای که تیم‌ها مقابل این تیم انجام می‌دهند، استقلال ملاثانی باید تایم بازی را بکشد. امروز نیز بازیکنان این تیم در زمین به بازیکن دیگر می‌گفتند خودتان را روی زمین بیندازید. به هر حال این استان آن‌قدر توانایی و استعداد دارد که می‌توانند نام خود خودشان را به همه ثابت کنند.

عزیز فریسات در پاسخ به صحبت‌های اخباری این‌گونه واکنش نشان داد: من نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است و باید این را از سعید اخباری سوال کنید. بازیکنانم نه خود را روی زمین انداختند و نه وقت تلف کردند و تا لحظات پایانی تیم ما به دنبال در جریان بودن بازی بود و در دقایق پایانی به گل رسیدیم. به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد و ما امروز تیمی را شکست دادیم که شش هفته متوالی به برد رسیده بود و با اعتماد به نفس بالایی به اهواز آمده بود تا نتیجه بگیرد اما خدا را شکر با بازیکنان و جوانان بومی توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. البته باز هم موقعیت داشتیم و یک فرصت هم به حریف ندادیم.

دیدگاه‌ها