کد خبر : 1870359 | 25 بهمن 1401 ساعت 14:21 | 5.6K بازدید | 4 دیدگاه

احتمال جایگزینی بحرین با هند در میزبانی کشتی قهرمانی آسیا

سپاهان کاپ در تقویم UWW

مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان که میزبانی‌ آن به اصفهانی‌ها داده شده، با نام سپاهان کاپ در تقویم اتحادیه جهانی کشتی جای گرفته است.

سپاهان کاپ در تقویم UWW

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در حالی که رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان با شرکت یک تیم ایرانی و 5 تیم خارجی روزهای 28 و 29 بهمن در سالن هفت تیر برگزار خواهد شد، اصفهانی‌ها نیز در دو روز 11 و 12 اسفند قرار است این رقابت‌ها را در رشته فرنگی میزبانی کنند.

سپاهان قهرمان لیگ 1401 میزبان این رقابت‌هاست و سینا صنعت ایذه نیز به عنوان نماینده خوزستان در مسابقات شرکت خواهد کرد.

باتوجه به اینکه فدراسیون کشتی قصد داشت مسابقات باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی وارد تقویم اتحادیه جهانی شود، از تیم روسیه که امسال از شرکت در مسابقات رسمی محروم بود، دعوت به عمل نیامد.

عنوان اطلاق شده به این رقابت‌ها در تقویم UWW نیز «سپاهان کاپ» بوده است. تاکنون حضور تیم‌های باشگاهی گرجستان و ارمنستان در این رقابت‌ها قطعی شده است.

همچنین خبر دیگر از میزبانی مسابقات رسمی اتحادیه جهانی، مطرح شدن نام بحرین به عنوان گزینه احتمالی جایگزینی با هندوستان است.

هندی‌ها به دلیل رسوایی اخلاقی در کشتی این کشور، قادر به میزبانی از مسابقات قهرمانی 2023 آسیا نیستند و این احتمال وجود دارد که باتوجه به تجربه موفق بحرین در سال گذشته در میزبانی از مسابقات جوانان آسیا، میزبانی به آن‌ها داده شود.

دیدگاه‌ها