کد خبر : 1870360 | 25 بهمن 1401 ساعت 14:24 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی از خط هجومی 23 ساله مس؛

با این زوج منشا و شیمبا را فراموش کنید (عکس)

روز گذشته یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر با پیروزی قابل توجه مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان به پایان رسید.

با این زوج منشا و شیمبا را فراموش کنید (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، مس رفسنجان این روزها از نظر شرایط مالی و مدیریتی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده، ولی در همین بین محمد ربیعی با وجود محدودیت‌هایی که در پیش می‌بیند، تیمش را همچنان به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر حفظ کرده؛ تیمی که روز گذشته توانست تیم سخت‌کوش فولاد خوزستان را در خانه با دو گل از پیش رو بردارد.

البته در شرایط طبیعی باید نام منشا یا شیمبا پای این دو گل نوشته می‌شد، اما این دو مهاجم برزیلی و نیجریه‌ای شرایط متفاوتی را طی فصل تجربه کرده‌اند. پریرا به دلیل مصدومیت در دیدار برابر تیم سابقش حضور نداشت و منشا هم با وجود اینکه بار دیگر شانس حضور در ترکیب اصلی به او داده شد، از این فرصت بهره نبرد تا دو بازیکن جوان مس باشند که مقابل شاگردان نکونام می‌درخشند.

اولین گل نارنجی‌پوشان روی یک ضربه کرنر با دخالت به موقع محمد محبی به دست آمد تا شاگردان ربیعی دست بالاتر را در این مسابقه داشته باشند، اما از وقتی امید لطیفی به عنوان یکی از تعویضی‌های کادر فنی مس وارد زمین شد، شرایط برای خط دفاعی فولاد خوزستان دشوارتر پیش رفت و این مهاجم که به خوبی خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد، در دقیقه 4+90 با فرار به فضای پشت نژادمهدی روی پاس دقیق مهرداد رضایی گل دوم مسابقه را به ثمر رساند و تیر خلاص را به پیکره فولادی‌ها وارد کرد.

اینطور که به نظر می‌آید در بازی‌های آینده نیز ربیعی فرصت بیشتری به دو مهاجم جوان خود خواهد داد. لطیفی شب گذشته سومین گل فصلش را به ثمر رساند تا احتمالا در بازی‌های آینده به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شود و از سوی دیگر اولین گل محبی سبب خواهد شد تا ربیعی اعتماد بیشتری به او داشته باشد.

1801811
1801812
1801813

دیدگاه‌ها