کد خبر : 1870379 | 25 بهمن 1401 ساعت 15:24 | 57.2K بازدید | 16 دیدگاه

خشم در نشست خبری: بالاخره نیمار هجومی را دیدیم!

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، با حضور در نشست خبری پیش از بازی برابر بایرن مونیخ سعی کرد جو این تیم را آرام نشان دهد.

خشم در نشست خبری: بالاخره نیمار هجومی را دیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در آستانه دیدار حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در نشست خبری حاضر شد تا نشان دهد که شایعات درباره نارضایتی او و بحران به وجود آمده در پی اس جی چندان درست نیست.
بسیاری پیش از این از درگیری نیمار و مارکینیوش با لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، پس از شکست شنبه شب این تیم برابر موناکو در رختکن خبر داده بودند.

این بازیکن برزیلی در نشست خبری روز گذشته ادعای درگیری شدید در رختکن را رد کرد و گفت:« از نظر ذهنی و فیزیکی در شرایط بسیار خوبی هستم. همه حق دارند نظر خودشان را داشته باشند و آن را ابراز کنند و من به این موضوع احترام می‌گذارم. تمام تلاشم را برای این باشگاه و تیمم به کار می‌گیرم و این کاری است که تا آخر فصل هم انجام خواهم داد.»

با این که پی اس جی در حال حاضر در شرایط خوبی نیست اما نیمار از درخشش خودش در دیدارهای بزرگ مطمئن است. او در این باره اظهار داشت:« من اعتماد به نفس زیادی دارم. از زمانی که به اروپا آمدم همیشه در جمع بهترین بازیکنان بودم. از توانایی و ویژگی‌هایم باخبر هستم. حضور در این دیدارهای بزرگ و برابر تیم‌های بزرگ را دوست دارم. اینجاست که بازیکنان با کیفیت باید مهارت‌شان را نشان دهند. بزرگترین هدف ما همچنان لیگ قهرمانان است. ما اینجا نیستیم تا فقط در زمین قدم بزنیم، ما آمدیم تا تمامی جام‌های ممکن را به دست بیاوریم.»

به نظر می‌رسید که او در هر پاسخی که به سوالات می‌دهد قصد دارد لحن هجومی‌اش را حفظ کند و این شاید با عملکردی که از ابتدای سال 2023 تا به حال در زمین به نمایش گذاشته است متفاوت باشد.

این ستاره پاری سن ژرمن در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور کیلیان امباپه در این بازی گفت:« کیلیان بازیکن مهمی برای ما است. نبود او به ضرر ما تمام می‌شود. وقتی او در زمین باشد، ما تیم قوی‌تری هستیم. با او صحبت کردم و گفت مشکلی ندارد و حالش خوب است.»

1754073

نیمار همچنین درباره شایعه درگیری با کامپوس اضافه کرد:« این فقط بحث درباره موضوعی بود که روی آن با هم توافق نداشتیم. این اتفاقی است که هر روز رخ می‌دهد اما من همه را دوست دارم. فوتبال فقط عشق و دوستی نیست، این بحث‌هاست که باعث پیشرفت ما می‌شود. این بخشی از روند رو به رشد هر تیمی است. ما با هم صحبت می‌کنیم.»

او با ابراز ناراحتی از انتشار این اخبار در رسانه‌ها ادامه داد:« از فصل اول حضورم در پاریس شرایط همیشه پیچیده بوده است اما مسئولیت چنین اتفاقاتی با من نیست، من فقط بازیکن هستم. مواردی هست که باید بین خودمان بماند. ما باید با هم حرف بزنیم. این طبیعی نیست که چنین اخباری در رسانه‌ها مطرح شود چون باید فقط بین خودمان باشد.»

دیدگاه‌ها