کد خبر : 1870398 | 25 بهمن 1401 ساعت 17:20 | 36.2K بازدید | 60 دیدگاه

رودریگو: با بارسا توافق کرده بودم که رئال از راه رسید

رودریگو، ستاره رئال مادرید، در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت گل می‌گوید پیش از پیوستن به رئال با بارسلونا به توافق رسیده بود، اما در لحظه آخر راهی برنابئو شد.

رودریگو: با بارسا توافق کرده بودم که رئال از راه رسید

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو، ستاره برزیلی 22 ساله رئال مادرید، در سال 2019 از باشگاه برزیلی سانتوس به اروپا آمد و با قراردادی 45 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست.

اما رودریگو در همان زمان ممکن بود از دیگر غول فوتبال اسپانیا، بارسلونا، سر در بیاورد چرا که بلوگرانا پیش از رئال مادرید با او مذاکره کرده بود، اما رئالی‌ها موفق شدند او را از دست بارسا بربایند و به برنابئو منتقل کنند.

1801852

این ستاره برزیلی در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت گل گفت: "وقتی پدرم گفت که اسپانیایی‌ها خواهان قرارداد بستن با من هستند، همیشه این را تعریف کرده‌ام که آن زمان دو پیراهن داشتم: پیراهن بارسا و پیراهن رئال. باید از بین آن‌ها یکی را انتخاب می‌کردم. درباره همه چیز با بارسا توافق شده بود و به میدان آمدن رئال برایم خیلی عجیب بود. اصلاً انتظار نداشتم رئال به دنبالم بیاید. با اینکه اوایل نگران شده بودم ولی وقتی قرارداد امضا کردم یکی از شادترین لحظات زندگی‌ام بود."

رودریگو با پیراهن رئال مادرید 7 جام به دست آورده و موفق شده نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های مهم این تیم پرستاره مطرح کند. او در این مصاحبه به هموطن و هم‌بازی سابقش در رئال، کاسمیرو، اشاره کرد و گفت دل رئالی‌ها برای او تنگ شده است. رودریگو گفت: "ما واقعا دلمان برای کاسمیرو تنگ شده. چون او همیشه چه در زمین و چه بیرون از زمین به ما کمک می‌کرد. ما جوان بودیم ولی کاسمیرو مثل مارسلو با تجربه‌ای که داشتند ما را حمایت می‌کردند و هوایمان را داشتند. دلمان برای هر دوی آن‌ها تنگ شده."

1801853

دیدگاه‌ها