کد خبر : 1870410 | 25 بهمن 1401 ساعت 18:15 | 9.8K بازدید | 6 دیدگاه

فرصت طلایی کامیابی‌نیا برای فرار از شکست سوخت

کامیابی نیا در دیدار با هوادار تهران یک فرصت طلایی برای نجات تیمش از شکست داشت که با بدشانسی از دست رفت.

فرصت طلایی کامیابی‌نیا برای فرار از شکست سوخت

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا کاپیتان پرسپولیس در دیدار مقابل هوادار که در نیمه دوم به ترکیب این تیم اضافه شد، یکی از بازیکنانی از نسل باسابقه این تیم است که قهرمانی‌های زیادی را با سرخپوشان تجربه کرده و به همین منظور از انگیزه زیادی برای تکرار آن برخوردار است.

او در دیدار با هوادار تهران نیز از زمانی که به بازی آمد و بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفت در تلاش برای دستیابی تیمش به موفقیت برد و کسب نتیجه لازم از این جدال بود و خط هافبک تیم را با انرژی بیشتری به سمت دروازه هوادار همراه کرد. او در دقایق پایانی البته بدشانس بود که ارسال مهدی ترابی کمی بالاتر از سر او بود تا نتواند تاثیری که انتظار داشت را روی آن بگذارد و همانند فصول گذشته با گل‌های خود، زمینه ساز موفقیت تیمش لقب گیرد.

1801872
1801871

کامیابی نیا که با قدرت جنگندگی و فیزیکی در کنار توان لازم برای بازپس‌گیری، در زمان حضور در ترکیب تیم برابر هوادار توانست شرایط خوبی را دنبال کند، امیدوار است اکنون تیمش در اصفهان و برابر سپاهان در جام حذفی به نتیجه لازم دست یافته و بتوانند مسیر خود را امیدوارکننده‌تر دنبال کنند. او که سابقه گلزنی به سپاهان را نیز در کارنامه دارد، باید دید در این جدال حساس چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا با اعتماد دوباره یحیی گل محمدی به عنوان یکی از رهبران خط میانی سرخپوشان شرایط تیمش را در مسیر صعود بزرگ شکل خواهد داد یا خیر.

1801874
1801873

دیدگاه‌ها